שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
כיור שוני – SHONY

כיור שוני – SHONY

כשחושבים על ניצול של זמן בכל מוצר בבית, ניתן לראות שאחד האלמנטים שבהם אנו עושים שימוש יום יומי הוא הכיור. הכיור משמש אותנו להדחת כלים, לניקיון של פירות וירקות, לשטיפת ידיים, לקילוף מהיר של מזון, מילוי בקבוקים ועוד. לכן יהיה חשוב ומומלץ לבחור את הכיור שעונה לדרישות הללו ומהווה הרגלי עבודה יעילים ונגישים.

איך לבחור כיור שוני – Shony למטבח

יכול להתאים לנו לכל עבודת הבישולים וכל שימוש במטבח שלנו וגם בחלל האמבטיה. מדובר בהחלטה שתשפיע על ניצול זמן לאורך השנים, וכדאי לעשות החלטה נבונה וחד פעמית בבחירה של כיור משובח ונוח. להלן כמה יתרונות של כיורי שוני שכדאי לדעת.

ניצול חלל השיש במטבח כיור שוני – Shony

ידועים במגוון הרחב שלהם ובכך שהם יכולים לנצל את המקום הקיים במטבח בצורה מקסימלית ולהתאים את עצמם בדיוק לשטח ולחלל. חפשו את הכיור במידות ובעומק הנכון והתקינו אותו אצלכם במטבח.

פונקציונאליות – כיור שוני – Shony מהווים פונקציונליות ויעילות מרבית במגוון פעולות. כיורי שוני יכולים להגיע בקערה אחת בלבד או בשתי קערות, לכל אחד יש לו את היתרונות שלו, גם מטעמי כשרות, גודל ואסתטיות. כיורים שמאפשרים ביצוע של מספר פעולות, יכולים להעניק אזור השרייה של כלים או שטיפה של פירות וירקות בלי מפרע.

כיורי שוני – shony עיצוביים למטבח

בנוסף ליעילות והנוחות, בימינו גם לנראות יש אמירה חשובה בחלל המטבח שלנו. לכיורי Shony יש שלל עיצובים מיוחדים שיכולים להתאים לכל סגנון עיצובי שתבחרו בחלל המטבח שלכם.

תחזוקה פשוטה – כמו כל דבר שיש למטבח >> שלנו שדורש תחזוקה וניקיון מדי כמה זמן, כך גם הכיור שלנו. יש צורך לשמור עליו מפני כתמים וריכוז חיידקים, שיחזיק לאורך שנים ויראה מבריק ואסתטי.  ניקיון ותחזוקה של כיורי שוני הם פשוטים ויעניקו לו שנים ארוכות של שימוש ללא השקעה גדולה במיוחד. תנקו את הכיורים לפי המלצותיו של היצרן, גם את הכתמים או השריטות שחלילה נוצרו מבלי לפגוע בכיור. כמו כן, בדקו מה תדירות הניקיון המומלצת על ידי תכשירים מסוימים ובאילו חומרים לא מומלץ לנקות שמא הם עלולים להזיק לו.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן