שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים

שיש דקטון – Dekton

שיש דקטון – DEKTON הגיע אלינו היישר מספרד רק לפני כמה שנים אחדות כשהוא נחשב למילה האחרונה בכל מה שקשור לסטייל ועיצוב פנים הבית. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית של שיש דקטון איכותי וייחודי שמגיע במגוון של דוגמאות חדשות דגמי 2023 רמה אחת מעל כולם, גוונים ורמות גימור מושלם. כל משטח דקטון מיוצר מתערובת של מינרלים שמגיעים מקצוות העולם ונטחנים במפעל, שם הם מחוממים בטמפרטורות לוהטות, משטיחים וצובעים אותם ויוצרים מהם לוחות של שיש.

שיש דקטון – Dekton

כל הקולקציות

  • כל הקולקציות
  • דגמי דקטון
  • קולקציית דקטון

שיש דקטון – DEKTON – כל מה שרציתם לדעת

בחירת משטחי דקטון למטבח עמידים במיוחד ובעיצובים ייחודיים בהתאמה מושלמת – קונים רק בשיש איציק יוקרה למטבחים!

התהליך הקסום הזה הוא לחלוטין המצאה גאונית, משום שבכמה שעות ספורות מיוצר שיש איכותי ומרהיב, כשלטבע זה לוקח שנים ליצור את הסלע החזק והמיוחד הזה.
בכל שיש למטבח קטלוג 2022 תוכלו להתרשם מהיופי והאיכות ומגוון הצבעים והדוגמאות, לקבל מידע אודות כל אחד ואחד ולבחור בשלווה את שיש הדקטון הכי מתאים עבורכם.

קטלוג שיש דקטון 2022 – DEKTON 

על ידי מבט אחד במבחר התמונות של שיש דקטון תבינו למעשה במה מדובר, שיש דקטון הוא לכל הדעות השיש בעל האיכות הגבוהה ביותר שניתן לשלב בבית שלכם או בכל דירה ומקום ציבורי. אדריכלים ומעצבי פנים מאוד אוהבים לעשות בו שימוש ומהרגע שגילו אותו הם נוטים להשתמש רק בו.  ניתן לבדוק חיפוי שיש דקטון קטלוג ברשת האינטרנטי או להגיע לאולם תצוגה ולראות במו ענייכם את החיפוי לקירות הפנימיים והחיצוניים וכו'. כל קריאה והתרשמות בקטלוג אודות היתרונות של השיש תסייע לכם להבין מהר את סגולותיו של השיש ומדוע כל בעל מקצוע שמבין דבר ימליץ לכם עליו.

על איכות שיש דקטון לא מתפשרים

נסכם שלשיש דקטון יש את כל הפרמטרים להיות השיש המובחר ביותר, הוא מספק את האיכות העיצובית הכי גבוהה שניתן לקבל, יש לו צבעים מרהיבים והוא חלק ונעים למגע עם הרבה סטייל וקלאס. הוא עמיד בכל טמפרטורה ואין חשש לפגוע בו בהנחה של סירים לוהטים. הוא עמיד מפני שריטות וכל חבלה, קל לתחזוקה ואינו חשוף לכתמים וכל מה שנדרש זאת מפית לחה לניקוי. באם אתם השתכנעתם ובחרתם כבר את השיש המיוחד הזה תוכלו למצוא התקנת שיש דקטון קטלוג 2022 בקלות שתבוצע על ידי איש מקצוע מהחברה בה רכשתם את השיש.

שיש דקטון – שאלות תשובות

כמה עולה שיש דקטון למטבח?

המחירים משתנים בהתאם לסוגי השיש. על מנת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית ומותאמת לצרכים האישיים שלכם צרו קשר עוד היום!

מה היתרונות של שיש דקטון?

שיש דקטון הוא שיש המיוצר בספרד בטכנולוגיה ייחודית שמשלבת 20 מינרלים שונים, שיש מאוד חזק, עמידות לחום, עמידות לשריטות, עמידות לכתמים, הגיינה, רוצים לדעת עוד בקרו באתר שלנו!

האם דקטון מתאים למטבח שלכם?

אנחנו בשיש איציק נשמח לסייע לכם בבחירה הנבונה ומזמינים אתכם להיוועץ עמנו על מנת שנוכל להתאים לכם את המשטח דקטון למטבח וכמובן לתקציב שלכם!

איך מקבלים הצעת מחיר עבור שיש דקטון?

מוזמנים ליצור קשר 072-3306696 ונשמח לעמוד לרשותכם בהקדם!

 

למידע נוסף בנושא <שיש למטבח מחיר > / < שיש קיסר קטלוג >

 

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן