שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
בחירת שיש יוקרה ובטון אדריכלי דקורטיבי למטבח

בחירת שיש יוקרה ובטון אדריכלי דקורטיבי למטבח

בבניה המודרנית המטבח נפתח לעבר הסלון וכיום המטבח הפך לחדר המרכזי בדירה, בו נפגשים בני המשפחה לארוחות משותפות, לבישול יחד, לשיחות וגם לאירוח חברים וקרובים. לכן, נהוג להשקיע בעיצוב יוקרתי וחדשני של המטבח, חשוב לזכור כי המטבח כיום גדול, מרווח ומשוכלל יותר בהשוואה לעבר הלא רחוק, ובחירת השיש מהווה חלק מרכזי בעיצובו.

בשנים האחרונות אדריכלים ומעצבי פנים רבים החלו לעצב מטבחים מודרניים חדשים במגוון סגנונות עיצוב, תוך שימוש בסוגי שיש למטבח יוקרתי ואיכותי. שיש משמש למשטחי עבודה במטבח, לציפוי משטחים, לחיפוי קירות ולריצוף. יש מגוון סוגים של אריחי ומשטחי שיש בשלל גוונים, דוגמאות, גדלים וטקסטורות. כדי להגיע לעיצוב יוקרתי ומושלם, בהתאמה מלאה לדרישות הלקוח ולחלומותיו, מומלץ לשלב בין שיש דקורטיבי לבטון אדריכלי.

עיצוב מטבח החלומות שלכם

המטבח הפך לחלל מרכזי וללבו הפועם של הבית, אמנם הוא מיועד למשימות כמו בישול, אפייה וטיגון, אך כיום הוא משמש גם כמקום מפגש ואירוח. לכן, כאשר מתכננים כיצד לעצב את המטבח חשוב לאפיין את הרגלי הבישול והאפייה של הדיירים, כמו גם את הרגלי האירוח והשימוש שלהם במטבח. המטבח המודרני גדול יותר, ניתן לראות אותו מחלקי הבית השונים, ויש להקפיד על סדר, ארגון וניקיון.

לכן, כאשר בוחרים משטחי עבודה, חיפוי לקירות ואריחי ריצוף, חשוב להתייחס לגורמים חשובים כגון עמידות, מראה, נוחות הניקיון, תחזוקה פשוטה, פונקציונליות וכמובן סגנון יוקרתי לעיצוב מרהיב וייחודי. הפתרון לעיצוב מטבח יוקרתי הוא לשלב בין משטחי עבודה וחיפויי שיש לבין בטון אדריכלי. יש לבחור סגנון עיצובי ובהתאם לכך קל יותר לבחור אריחי חיפוי, משטחי עבודה למטבח ולאי במידה ויש, אריחי ריצוף ועוד.

יש מגוון סגנונות עיצוב, למשל מטבח בסגנון כפרי, מודרני, תעשייתי, רטרו, קלאסי, אורבני וכיוצא בזה. לאחר בחירת הקונספט המרכזי עוברים לתכנון המרחב בהתאמה למאפיינים ולצרכים הייחודיים של בני המשפחה.

בחירת חומרים לעיצוב מטבח יוקרתי

ברוב המטבחים נהוג להתקין משטחי עבודה משיש טבעי או מלאכותי, אך כיום יש אפשרויות נוספות. חשוב לדעת כי ישנם אריחי ומשטחי שיש שאינם מתאימים למטבח, לכן יש לוודא כי בוחרים שיש המתאים לסביבה רטובה. כמו כן, יש לבדוק האם קל לנקות את השיש ומהי מידת הרגישות שלו לחום, למשל אם מניחים סיר רותח לאחר בישול.

בחירת משטחי עבודה מהווה חלק מרכזי בעיצוב המטבח ובבחירה נכונה של חומרי גלם. אין להתפשר על איכות חומרי הגלם, לכן כדאי לרכוש שיש רק מחברה מקצועית ואמינה המתמחה בייצור משטחי שיש למטבחי יוקרה. כדי לשדרג את העיצוב וליהנות ממטבח פונקציונלי עמיד ובמראה יוקרתי ייחודי, מומלץ לשלב חיפוי מיקרוטופינג המתאים במיוחד ליישום על משטחים קיימים במטבח, וכך ניתן לעצב מטבח יוקרתי ולהגשים ללקוח את כל חלומותיו.

השילוב בין שיש יוקרתי לבטון אדריכלי מאפשר לכל לקוח לעצב את המטבח שתמיד חלם עליו, וליהנות מהעיצוב המקורי במשך שנים ארוכות.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן