שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
הוספת אי משיש למטבח

הוספת אי משיש למטבח

נכון שתמיד העסיקה אתכם השאלה, מה הייתם לוקחים אתכם לאי בודד?, אז עכשיו יש לנו שאלה לגמרי חדשה בשבילכם, ממה היה עשוי האי הבודד הזה. כוונתנו כמובן לאי במטבח. פעם המטבחים היו קטנים וקומפקטיים ובדרך כלל היו פשוט חדר נוסף בבית, בשנים האחרונות המטבח גדל והתחבר עם שאר הבית ונהיה לחלל אחד גדול המאפשר שטח עבודה רחב. כבר שנים שהמטבח הוא לב ליבו הפועם של הבית ובו הכל מתנהל, חשוב שהמטבח יהיה אפקטיבי ונוח בצורה המרבית למשתמשים בו. והאי במטבח, חשוב מאין כמותו, משמש כשטח עבודה נוסף וכן גם כשטח אחסון נוסף בארונות שבתוכו. כמובן שהאי משמש בנוסף גם כשולחן אוכל נוסף שניתן לאכול עליו.

אל תגידו אי אפשר

כשמתכננים מטבח חשוב מאד ואף רצוי לחשוב מבעוד מועד אם בכוונתכם לשים אי במטבח, לתכנן אותו בצורה כזו שלא יחסום לכם את כל המטבח וכמו כן לתכנן מראש לכמה סועדים לתכנן אותו. כמובן לקחת בחשבון שישנם גם כסאות בר לאי המטבח המתלווים אליו ותופסים עוד מקום פנוי במטבח. ישנם סוגים שונים של איים למטבח, יש איים שהם נטו בשביל להוות משטח עבודה ואז נרצה שמעל האי יהיו תלויים סירים ומחבתות, יש אי שהוא לישיבה ואז נעדיף שיהיה פחות עמוס מבחינת כלים תלויים מעליו, יש אי המשלב בין השניים ואז בתכנון פשוט כדאי לתכנן שהמתלה יהיה גבוה יותר או שיהיה ניתן להגביה ולהנמיך אותו.

משטח העבודה

לגבי משטח העבודה ישנן כמה אפשרויות, ניתן לשלב בין שיש ועץ , העלויות בין שתי האפשרויות כמעט זהות, ניתן לשים רק שיש שייתן מראה יוקרתי למטבח, ניתן לשלב באי גם כיריים שיקלו על העבודה במטבח, כמו כן לדאוג למרחק של לפחות מטר בין קצה האי לארונות המטבח (היכן שהכיור נמצא). ההמלצה הרווחת היא לבחור שיש מחומר שניתן לשים עליו סירים חמים ותבניות, זה מאד יועיל ויסייע בזמן שתעבדו במטבח ותרצו לפנות מקום לעבודה. לגבי מידותיו, ההמלצה העיקרית היא שגובהו של האי יהיה כ 90 סנטימטר, כך יתאפשר שטח אחסון מירבי, ורוחבו יקבע כאמור על פי גודל המטבח. לגבי צבע השיש של האי, הדעות חלוקות, יש כאלו שיגידו שצבע השיש של האי צריך להיות תואם לצבע השיש במטבח עצמו, ויש כאלו שיגידו שצבע השיש באי ובמטבח דווקא כדאי שיהיו שונים כדי לתת למטבח מראה צבעוני יותר. ישנה אפשרות של לשים כיור בתוך האי אבל מהלך זה לא מומלץ מכיוון שכיור יתפוס הרבה שטח באי וגם מבחינת כל האינסטלציה שלו שתתפוס מקום אחסון גם בשטח הארונות של האי. אפשרות נוספת בנוגע לאי היא לעשות אי נייד על גלגלים ואז אתם יכולים להזיז ולנייד את האי כפי שנוח לכם בכל רגע נתון.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן