שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
היתרונות בבחירה שיש למטבח

היתרונות בבחירה שיש למטבח

שיש למטבח שהוא לרוב מגיע כמשטח עבודה הוא אחד האלמנטים החשובים בכל בחירה עיצובית בחלל המטבח. השיש ישמש כל אחד במטבח למגוון של פעילות ובישולים ולכן יהיה חלק אינטגרלי מהחשיבה הפרקטית והעיצובית של החלל. יהיה מומלץ תמיד לבחור את השיש קודם לכל בחירה של ארונות ואביזרי חשמל כיוון שהנוכחות שלו היא שתכתיב את כל הטון העיצובי. בפוסט הבא נסייע לכם להבין איך בוחרים חיפוי שיש למטבח.

לשיש יש מנעד של יתרונות ולא בכדי בכל מטבח תגלו שהוא נוכח זקוף בגאווה, סוג שיש כזה או אחר. יש סוגי שיש רבים בגוונים וטקסטורות כאלה ואחרות שמיועדים לכל אווירה שאותה ננסה ליצור בחלל המטבח. כל שיש מגיע עם תכונות בולטות משלו כשהמחנה המשותף לכולם הם היתרונות הרבים שמביא אתו כל שיש למטבח.

לצפייה בקטלוג שיש למטבח לחץ כאן 

בעל יתרונות עיצוביות

בגלל המגוון הרחב שיש היום בתחום השיש ניתן להפוך עיצוב למטבח לכל סגנון עיצובי שנחפוץ בו. השיש כחומר גלם מעניק איכות לחלל של מטבחים מעוצבים, רק בשל הברק והמראה הדומיננטי שלו. הוא מגיע בגוונים רבים ובדוגמאות שונות כמו נקודות, נימים לאורך כל המשטח של השיש, בנצנוצי צבע, בטקסטורות מחוספסות או חלקות כשכל אחד מרשים בפני עצמו. מעצבי פנים ואדריכלים עושים שימוש רב במשטחי שיש במטבח וכן גם בחלל האמבטיה.

חסין מול מגוון של פעולות


שיש להבדיל מחומרי גלם אחרים נחשב לחומר גלם עמיד במיוחד מול כל אותן פעולות שנהוג לעשות במטבח- שימוש במגוון של תבלינים, שמנים, חומץ ומלחים, הנחה של סירים ומחבתות על השיש, שזה עתה יצאו מלהבה בוערת. שימוש בסכינים חדים שלא משאירים חותם על השיש, אבזור כבד שמונח על השי, ללא כושר ספיגה ועוד.

מנעד של מחירים


כמו בכל תהליך של עיצוב חלל גם כאן ננסה לחסוך בעלויות. אפשר למצוא היום סוגי שיש בטווח מחירים גדול. שיש איכותי הוא לא דבר זול אך יחד עם זאת מדובר באלמנט חשוב ושימושי במיוחד שנשאר לאורך שנים אצלכם במטבח ולכן כדאי להשקיע בו. בדקו בהקפדה כל מחיר למטר מרובע של שיש, בדקו עם זה כולל הובלה, התקנה ומע״מ. כמו כן, בדקו את האחראיות שמגיעה יחד עם השיש.

סוגי השיש למטבח ויתרונותיהן

יש כמה סוגים של שיש שהם יותר פופולריים ומבוקשים בארץ. לדוגמא כמה מהם – שיש גרניט, שיש שנחשב לשיש איכותי כשהעמידות שלו באה לידי ביטוי בעיקר במצבים בהם הוא עמיד מול חום קיצוני של מחבתות וסירים, עמיד אל מול כתמים ולא שביר כלל. שיש חברון, נחשב למבוקש אף הוא וזאת מפאת המחירים הזולים שלו. שיש אבן קיסר, שיש סינתטי שעבר תהליכי פיתוח בארץ, עמיד בפני כתמים ונשאר מבריק לאורך שנים, קל לניקוי ומגיע במגוון של גוונים.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן