שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
כיור אליצ'י – ELLECI

כיור אליצ'י – ELLECI

ברור לכל שכיור למטבח הוא אחד האלמנטים החשובים שמספקים נוחות ויעילות. באמצעות כיור נוח ניתן להדיח את הכלים במהירות וביעילות ולעשות במקביל עוד מגוון של פעולות. כיורי אליצ'י הם כיורים בעלי תכונות ייחודיות שאותן מספק להם החומר הייחודי שעוטף אותם.

כיור אליצ'י למטבח היתרונות הפרקטיים שלו

מתבקש גם להיות עיצובי ותואם לכל סגנון וצביון חלל המטבח. מנעד הגוונים שלו לרוב יהיו בהירים ונעימים לעין וגם גודל התכולה שלו צריכה להיות מספקת. כיורי אליצ'י למטבח הם בהחלט בחירה מעולה ולהלן פירוט אודות היתרונות של כיורי שיש למטבח elleci.

עמידות לנוזלים – כיורים אלה נחשבים לכיורים עמידים לכול סוגי הנוזלים, בשל תערובת השרף שהם מכילים בתוכם. הם עמידים מול כתמים עיקשים, שאנו חוששים כי לא יצאו, כגון כתמים של יין, כתמי קפה, תמציות תה, כתמים של תבלינים חזקים כמו כורכום וקרי וגם מול אקונומיקה.

מתנקים במהירות – הודות לטקסטורה החלקה של כיור אליצ'י- elleci, טקסטורה שעוזרת לזרימה הנקייה של המים, כיורים אלה מתנקים ביעילות ובמהירות גבוהה.

עמידות בפני פגיעות – כיורים אלה ידועים בעמידות שלהם מול כל פגיעה וזעזוע, כמו נפילה של סיר כבד במיוחד וכו'. מה שמעניק להם את החוזק והחסינות אלו חלקיקים זעירים שמהם עשויים הכיורים שנמצאים בצפיפות גבוהה. העמידות שלהם באה לידי ביטוי גם אל מול שריטות.

מונעים ריחות – החומר מהם עשויים הכיורים נקרא – קראטק, מדובר בחומר שעוזר גם במניעה של ריחות שיכולים להיווצר בכיורים רבים, ועוד הוא מסייע בניקיון מהיר ויעיל. בכיורי אליצ'י יש מאה אחוז הגנה אנטי בקטריאלית, באמצעות החומר החלק של הכיורים שמונע היווצרות של הצטברות חיידקים בכך שהם מוסרים מיד ונשטפים בקלי קלות.

מבחר של גוונים– כיור אליצ'י- elleci האיטלקיים מגיעים במגוון של צבעים. אפשר לבחור את הגוונים מתוך קטלוג הצבעים הקיים.

אחראיות לאורך שנים– בשל היתרונות הגבוהים ומגוון התכונות הייחודיות שיש לכיורים אלה יש להם אחראיות ארוכת טווח, האחראיות היא מול שריטות ופגיעות וכל בעיה שנוצרת בכיור לאחר רכישה או התקנה.

למידע נוסף חייגו עוד היום ותיהנו ממבחר ענק של שירותים בתחום!

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן