שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
מהם היתרונות של שיש קיסר

מהם היתרונות של שיש קיסר

כדי לבחור את השיש הכי טוב לבית, יש צורך להתחשב בכמה פרמטרים. השיש צריך להיות מעוצב במגוון סגנונות וזאת בכדי להתאים אותו לכל סגנון, הוא צריך להיות עמיד במיוחד וגם חזק ויציב.
זה הזמן להבין מדוע שיש קיסר הוא אחד מסוגי השיש הטובים ביותר שמומלצים לכל אחד.

שיש קיסר: הכי טוב לבית

כדי להבין עד כמה שיש קיסר הוא שיש טוב, אפשר לבחון את הסטטיסטיקה. שיש קיסר הוא אחד מהסוגים הנפוצים ביותר מבין כל משטחי העבודה למטבח הישראלי. השילוב של שיש למטבחים משטח עבודה נוח במיוחד כאשר השימוש בו בבית יכול להיות גם בתור שולחן הארחה ואפילו שולחן עבודה. התכונות המדהימות של שיש קיסר נותנות לו את האפשרויות המגוונות הללו, ואפילו מחוץ לבית אפשר לראות זאת בבירור. שיש קיסר מעולה לשימושים נוספים לדוגמת יצירת אריכים מיוחדים, הודות לתכונות הייחודיות שמאפשרות שימוש מגוון ועליהם נרחיב בהמשך. אבן קיסר היא המרכיב של שיש קיסר יחד עם המינרל החזק קוורץ.

מה היתרונות של שיש קיסר?

1 – אחד היתרונות החשובים ביותר של שיש קיסר למטבח הוא כמובן העמידות שלו. כל מי שרוצה לבחור שיש למטבח ירצה לבחור אותו לטווח הארוך וכך הוא לא יצטרך להחליף אותו וגם לא לתחזק אותו לעתים תכופות. את השיש אין צורך לתחזק באופן מיוחד הודות לחוזק הנהדר שמגיע בעקבות תכונות הקוורץ, כאשר העמידות באה לידי ביטוי בכמה מישורים: עמידות לאורך זמן, עמידות כנגד חבלות ושריטות וגם עמידות בפני סירים או מחבתות חמים.

2- בגלל העמידות האיתנה שלו אחרי ההתקנה תינתן לכם אחריות. זה עוד אחד מהיתרונות החשובים של שיש קיסר כאשר האחריות הזו מספקת לכם שקט נפשי בשימוש בו לאורך השנים הראשונות אחרי הקנייה. האחריות חייבת להינתן וזה אחד הסעיפים לקנייה בטוחה. יחד עם האחריות יש לציין גם את ההתקנה הפשוטה שמאפשרת יצירת שטח רציף עם הכיור.

3- אחת הנקודות החשובות ביותר בבחירת שיש למטבחים היא הדקורציה. כל אחד רוצה שהמטבח שלו יהיה מושלם ושייצור הרמוניה בין משטח העבודה לרהיטים ולכיור, כאשר האפשרות הזו הופכת להיות פשוטה ומגוונות במיוחד כאשר בוחרים שיש קיסר. שיש אבן קיסר לא רק מגיע במגוון רחב של צבעים אלא הגמישות בעיצוב שלו מאפשרת צורות רבות.

שיש קיסר איכותי לשימושים נוספים

עד כה הרחבנו על שיש קיסר בעיקר בשימושים הביתיים שלו אך יש לו עוד שימוש מפורסם אחד והוא בהכנת המצבות. כאשר בן משפחה או חבר קרוב הולך לעולמו אנו רוצים לחלוק לו כבוד אחרון וליצור לו מצבה יפה שתנציח אותו. חיפוי מצבות וכיתוב למצבה יהיו הרבה יותר פשוטים בשימוש אבן קיסר, וזאת הודות ליכולת החריטה הפשוטה עליו. שיש אבן קיסר עמיד מאוד ולכן המצבה נשמרת זמן רב כאשר גם הניקיון הפשוט שלו וחוסר הצורך בתחזוקה עיקשת תורמת מאוד לשימור שלה לאורך זמן.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן