שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
משטחי שיש לאמבטיה

משטחי שיש לאמבטיה

כל שיש שתבחרו לעיצוב האמבטיה שלכם יש בכוחו להכתיב את העיצוב של החלל  ואת האווירה שתיווצר בו. משטחי השיש באמבטיה הם יחסית קטנים ממשטח מטבח, מה שמאפשר לנו לעשות בחירה אמיצה, כמו לבחור משטח אמבטיה משיש כהה עד שחור, מקושקש ואפילו שקוף.

כפי שניתן להיווכח ההיצע הוא רב. חדר האמבטיה שלנו הוא נחשב לחלל האישי ביותר ולכן כדאי להשקיע בו ולתכנן אותו כראוי על מנת שיהיה לנו נוח ונעים ושהאווירה בו תצליח להשיל מאתנו לא רק את הלכלוך, אלא גם את כל התחושות והרגשות שאגרנו במהלך היום.

יש משטחי שיש לאמבטיה משיש גרניט, משיש קיסר, שיש אבן טבעית ועוד מגוון של דגמים שמתאימים גם לריצוף האמבטיה וגם לכיור עצמו.

סוגים של שיש

מלבד השיש הטבעי ושיש גרניט, לאחרונה ניתן לראות באמבטיה גם שיש מסוג אוניקס. האוניקס הוא שיש בעל תכונה שמסוגלת להעביר אור. היום בחללי האמבטיה ניתן להטביע בתוך כל סוג של שיש את התאורה וכך יוצא עיצוב מרהיב וחדשני שמקנה טוהר וניקיון בחלל. שיש גרניט מאוד מתאים למשטח של האמבטיה, הוא חזק וניתן להניח עליו את כל מה שצריך. כמו כן, הוא עמיד בפני לחות ומים וזאת גם תכונה אקוטית בחלל האמבטיה.

חיפוי שיש

כמו שניתן להרכיב את משטחי השיש בעמדת העבודה באמבטיה, ניתן גם לבצע חיפוי משטחי שיש לאמבטיה שהם מיועדים לקיר. האמבטיה של כולנו גדושה בלחות ומים ומשטח שיש  לקירות יהיה מושלם עבור התנאים ששוררים באמבטיה, הוא ישמור על הקיר מפני רטיבות ועובש.

אפשרויות בלי סוף

מה שבטוח שכל שיש שתציבו בחלל האמבטיה ייצור מיד את האווירה המיוחדת והנקייה. שיש מקנה תחושה של רוגע כמו ספא טבע ואדמה, שכן הוא נוצר עמוק בבטן האדמה. חשוב לא לשכוח שכל אבן שיש גרניט שנחצבה היא שונה מאחיותיה וזה גם מה שמייחד אותה. כל התקנת משטחי שיש לאמבטיה יבוצעו על ידי איש מקצוע איציק שיש למטבחים מומלץ מאוד שלא תנסו זאת לבדכם כי אתם תהרסו את השיש ותצאו רק מתוסכלים, התקנה של שיש דורשת רק יד מיומנת ומקצועית.

למידע נוסף בנושא < שיש למטבח קטלוג לחץ כאן >

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן