שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים

סוגי שיש למטבח יבנה

במדריך סוגי שיש למטבח ביבנה, ננסה לעשות לכם קצת סדר בעניינים כך שתבינו מדוע לא כל סוג שיש מתאים למטבח ולצרכים שלכם כמו גם כיצד תעשו את ההחלטה המשתלמת ביותר עבורכם – כזו שתשלב פונקציונאליות לצד הנאה ומראה אטרקטיבי.

שיש למטבחים ביבנה

שיש למטבחים ביבנה לא בכל יום קונים שיש למטבחים, לא בכל חודש ולמעשה גם לא בכל שנה. שיש למטבח קונים פעם אחת והוא אמור להיות עמיד לפחות לעשור. שיש טוב יכול להיות גם איכותי מאוד לאחר מכן אך זה כבר תלוי בתקציב שתשקיעו, ולכן חשוב לקבל את ההחלטה הנכונה לטווח הארוך. שיש למטבחים ביבנה אתם חייבים לבחור בצורה שקולה רק אחרי שהבנתם מה כל האפשרויות שעומדות לפניכם, כי רק כך תוכלו לדעת מה הקנייה הכי טובה מכל הפרמטרים. יש להתייחס כמובן גם לעיצוב ולא רק לעמידות, כאשר אם העיצוב יהיה צורם ולא ישתלב בצורה טובה עם המטבח עצמו, הבחירה לא תהיה מושלמת. חשוב לזכור כי גם המחיר הוא פרמטר חשוב הרי הקנייה אינה זולה.

לצפייה בקטלוג שלנו – שיש למטבח לחץ כאן

שיש למטבחים ביבנה רוכשים רק בשיש איציק - שיש יוקרה למטבחים!

אבן קיסר ביבנה

נכון להיום שרבים מהצרכנים חושבים על שיש למטבח, ישר עולה השם "שיש קיסר". באזור קיבוץ שדות ים תוכלו למצוא את החברה המובילה בישראל אשר צברה לעצמה מוניטין במהלך השנים אודות החדשנות שהביאה לתחום המשטחים למטבח. אבן קיסר פיתחה לראשונה בעולם את השימוש בחומר קוורץ טבעי כתחליף לשיש וגרניט. ההרכב הייחודי של משטחי שיש קוורץ מבטיח עמידות בפני כתמים ושריטות; והופך אותם לבחירה המושלמת למטרות מגוונות כמו: מטבחים מעוצבים, שיש למטבח, דלפקים ועוד..

עיצוב – אבן קיסר ביבנה היא כמו חומר גלם ביד היוצר ולכן אפשרויות הפיתוח רחבות מאוד נכון להיום ניתן למצוא מגוון דגמים של אבן קיסר ביבנה הוא עצום ומתאים לכל עיצוב. בניגוד למשטחי שיש רבים, הן מבחינת הטקסטורות והן מבחינת הדגמים והצבעים. לפניכם עוד יתרון משמעותי החברה כיום מייצרת מגוון כיורים תואמים למשטח השיש – דבר שלא תמצאו בכל יום ובכל מקום.

עמידות – בגדול אבן קיסר נחשבת לעמידה יחסית. אבל במידה והאבן תהיה במגע מול סכינים חדים אז האחרון ישאיר עליה חריצים. אי לכך היא אינה עמידה בטמפרטורות גבוהות ואסור להניח על משטח האבן סירים או מחבטות בטמפרטורה גבוהה מאחר ואלה ישאירו סימנים שלא תוכלו להוריד.

אחריות – על מנת ליהנות מאחריות מקיפה, עליכם לעבוד עם מתקין שיש מורשה.

ניקוי – לרוב די במטלית לכה על מנת לנקות את השיש בצורה טובה מאוד. נכון להיום משטחי שיש אבן קיסר קלים לניקוי.

עלויות – מחפשים לחסוך עלויות? מחפשים מחירים סבירים? שתדעו שהמחירים של אבן קיסר לא יקרים כלל במידה ותחפשו או תתפשרו על קולקציה משנה קודמת, אתם עשויים לחסוך כסף רב. במידה ותעשו את המחשבה והמהלך נכון תהיה לכם את האפשרות לבחור את המראה האהוב עליכם במחיר שמתאים לתקציב שלכם.

שיש אבן קיסר ביבנה במחירים מיוחדים ואטרקטיביים!

 

זקוקים לסוגי שיש למטבח ביבנה? רוצים לרכוש שיש למטבחים ביבנה בראש שקט ובמחיר הגיוני?
הגעתם בדיוק למקום הנכון!

שיש איציק מספקים מגוון סוגי שיש ביבנה בצורה בטוחה, אחראית ונעימה!

כל מה שאתם צריכים הוא להשאיר פרטים או לחייג אלינו – אנו כבר נדאג עבורכם לשיש למטבח!

 

 

 

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן