שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים

שיש למטבח סיליסטון

לא כל אחד מודע לכך שיש סיליסטון מכיל את האחוז הקוורץ הכי גובה מכל שיש אחר- 95 אחוז! זה למעשה מה שמספק לו את כושר העמידות הכי גבוה. בנוסף, שיש סיליסטון מוכר גם כשיש אנטי בקטריאלי, בעל מראה ייחודי, יוקרתי ומרשים במיוחד.

שיש סיליסטון>> מספק משטח עבודה מושלם עבור כל מטבח, מבטיח ניקיון, סטריליות והיגיינה מרבית בעיקר במקומות שבהם יש סטנדרטים לניקיון והיגיינה מחמירים במיוחד. בגלל כל מגוון היתרונות והתכונות הייחודיות הללו, יש מוסדות ומקומות תעשייתיים רבים שעושים בשיש זה שימוש, כמו בתי חולים, מעבדות, מרפאות, מסעדות, אולמות אירועים, מלונות ועוד.

שיש למטבח סילסטון – להבטיח ניקיון מרבי במטבח

כל אחד שיודע שהמטבח שלו גדוש בבישולים ופעולות שונות מדי יום, נכון יהיה שיעשה בחירה במשטח שיש סיליסטון אצלו במטבח. באמצעות קטלוג שיש למטבח>> זה הוא יצליח לשמור ללא מאמץ על רמת ניקיון גבוהה במיוחד, על תחזוקה מינימלית ועל יעילות אופטימלית במטבח. חומר הקוורץ ממנו עשוי השיש, מאפשר את רמת הדחיסות הגבוהה של השיש, בכך הוא גם לא מייצר נקבוביות ושום מקור ריכוזי של חיידקים ובקטריות ומבטיח ניקיון הרמטי.

שיש  סיליסטון עם מגוון של דגמים

שיש סיליסטון שידוע כשיש יוקרתי במיוחד, מגיע במנעד רחב של צבעים, יותר מחמישים גוונים של שיש סילסטון קיימים היום בשוק, ולכן לא תאלצו להתפשר על הצבע שלו, תוכלו למצוא את הגוון הכי מתאים לכם, כשהוא משלב בתוך כל זה יעילות, דקורטיביות ועיצוב. ניתן להתאים אותו לכל טון עיצובי בחלל באמצעות הגוון והדוגמא שתשתלב לטעמכם ביותר. את השיש אפשר גם למצוא בעוביים שונים, זאת לפי הצורך ולפי ההתאמה לשאר האלמנטים בחלל.

אין ספק כאמור ששיש סיליסטון הוא שיש בעל יתרונות ייחודיים, ולכן אדריכלים וגם מעצבי פנים מעדיפים אותו על פני כל שיש אחר כדי להעניק לכל לקוח שלהם מטבח מודרני ואסתטי ביותר, יחד עם תחזוקה פשוטה ונוחה. שיש סיליסטון ניתן להרכבה רק על ידי איש מקצוע. תוכלו ליהנות מהברק והמראה שלו לאורך שנים כיוון שאבן הקוורץ ידועה כמאריכה שנים ואינה מאבדת מיופייה ומזוהרה.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן