שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש יוקרה למטבחים – איך מעצבים בית יוקרתי?

שיש יוקרה למטבחים – איך מעצבים בית יוקרתי?

 

עיצוב בית יוקרתי מתחיל מהחוץ כלפי פנים. כלומר, קודם כל מתרכזים בחללים המרכזיים ובחזית הבית ולאחר מכן ממשיכים לחדרים הפנימיים עד לליטוש הפרטים הקטנים וקבלת התוצאה הסופית.

בסגנון הבנייה המודרני, הכניסה לבית מתוכננת כך שממנה יש גישה מידית וזווית ראייה למטבח, לחדר המגורים ולפינת האוכל. לכן, אלו הם החדרים הראשונים בהם מתמקדים בעיצוב פנים הבית. בנוסף, כיום המטבח הוא חדר המהווה את מרכז הפעילות הביתית וזוהי גם נקודת מפגש בין בני המשפחה ובין דיירי הבית לאורחיהם. מסיבה זו חשוב מאד לא להתפשר על בחירת חומרי הגלם מהם מייצרים את המטבח, כאשר אחד החומרים החשובים ביותר בעיצוב בית יוקרתי זהו השיש.

רגע לפני שנמשיך לדבר על השיש

זה המקום להזכיר שעיצוב בית יוקרתי אינו מתחיל רק כשחוצים את דלת הכניסה אלא הרבה קודם. מה אומרת דלת הכניסה שלכם? מה משדרים קירות הבית והתכנון החיצוני? האם יש לכם חצר מטופחת? ומה לגבי גדרות ושערים מאלומיניום?

כל אלו הם חלק בלתי נפרד מעיצוב בית יוקרתי, כאשר ההקפדה על הפרטים הקטנים תסייע ליצור את הרושם הנכון גם אצל עוברי אורח החולפים ליד ביתכם וגם בקרב אנשים הבאים לדפוק על דלתותיכם. כשם שבחירת השיש חשובה לעיצוב המטבח, כך חשובה גם בחירת גדרות ושערים יוקרתיים לבית. כיום, אלומיניום נחשב לחומר גלם מבוקש לתכנון, ייצור ועיצוב גדרות ושערים לבתים פרטיים. גדרות ושערים מאלומיניום מגיעים במגוון רחב של עיצובים יוקרתיים, המביאים עימם ניחוח חדשני לחזית הבית וליצירת מראה אסתטי ייחודי ברמת גימור גבוהה.

מהחוץ פנימה

השיש הוא חומר גלם טבעי אך הוא מוגבל בזמינותו ולכן נחשב ליוקרתי. היוקרה של השיש נובעת לא רק ממקור מחצבתו אלא גם מהמראה המיוחד והמרהיב שהוא נוסך לחדרי המטבח ולא משנה באיזו דוגמא או גוון תבחרו.

ישנם סוגים רבים של אבני שיש, חלקם עוברים תהליכי עיבוד מינימליים וחלקם תהליכי עיבוד מורכבים יותר, אך באופן כללי ניתן למנות את הסוגים הבאים: שיש קיסר, אבן גרניט, אבן סיליסטון ושיש דקטון. שיש קיסר ואבן גרניט הם הבחירה האולטימטיבית למטבחים בעוד ששיש סיליסטון נחשב לסוג שיש למטבח באיכות גבוהה המתאים לעיצוב מטבחי יוקרה. שיש זה הוא בעל מראה ייחודי ונדיר ומאופיין בעמידות גבוהה ביחס לסוגי השיש האחרים, בשל אחוזי הקוורץ הגבוהים שהוא מכיל.

שיש דקטון מגיע מספרד ונחשב לפורץ דרך בעיצוב פנים. מבחר הגוונים, הדוגמאות ורמת הגימור הגבוהה הופכות את סוג שיש זה לכוכב עולה בתחום תכנון ועיצוב מטבחי יוקרה.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן