שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש למטבח בחלל פתוח

שיש למטבח בחלל פתוח

החלטתם לשפץ את המטבח? לפתוח אותו ולמזג אותו יחד עם הסלון? כבר בחרתם את הסגנון העצובי, רכשתם ארונות ומגרות, גם בחרתם את כל הפרזול הנדרש, אך טרם ביצעתם בחירה של השיש. שיש שיחפה את הקירות ויספק משטח עבודה במטבח.

בחירה של שיש למטבח בחלל פתוח, בחלל פתוח היא בחירה אקוטית שכן יש בה שיקולים רבים כמו שיקולים ויזואליים כמו צבעים וטקסטורה, התאמה לכיור ולכיריים, פרקטיות וגם עלויות. בימינו רוב המטבחים נמצאים בחלל שנקרא Open Space שהוא חלל אינטגרלי שמתחיל כבר מחלל הכניסה ומכיל בתוכו את הסלון ואת פינת האוכל. לכן כל שיקולי האסתטיקה בבחירה של שיש יהיו בראש סדרי העדיפויות.

המבחר שקיים לכל סוגי השיש למטבח>> בחלל פתוח הוא רב. יש משטחי שיש מאבן גרניט שהם מותירים רושם מיוחד מאוד ומתאימים לסגנונות עיצוב ספציפיים. בנוסף, יש אבן קיסר, שיש סינתטי מרהיב ביופיו עם תוכנות ייחודיות לו, תוכלו למצוא היום גם את שיש דקטון שידוע בעמידות שלו ובעל יתרונות רבים בכל תחום עיצוב מטבחים ב Open Space ועוד.

מה מיוחד במטבח בחלל פתוח ?

מה שבעיקר מייחד מטבח פתוח הוא הזרימה שלו בחלל. יש אווירה מאוד משפחתית, חמה ותקשורתית בחלל פתוח שמכיל בתוכו את המטבח והסלון. יש יתרונות עיצוביים רבים והוא תמיד יהיה מואר ומזמין. מטבח פתוח מחייב מראה אסתטי ומסודר בכל החלל. הוא מאלץ עיצוב שמתאים ומתכתב עם שאר החללים בבית. הוא נוח במידה רבה בכל מה שקשור בתקשורת של הדיירים וגם בזמן אירוח הוא מאפשר נגישות גבוהה.

מגוון הפעולות שלנו במטבח

בימינו, מלבד לבשל, לאפות ולאכול במטבח, אנחנו נוהגים לעשות בו שימושים רבים אחרים. המטבח מהווה חלל עבודה לכל דייר. אפשר להכין בו שיעורים על משטח השיש הנעים והצונן ביום קיץ מהביל, אפשר לעבוד עליו עם הנייד, לשחק משחקי קופסא או ליצור יצירות ועוד. המטבח המודרני והפתוח מדחיק את המטבח הקלאסי הצידה ומכיל את כל הטכנולוגיה החדשנית עם מגוון של אלמנטים פרקטיים ואיכותיים, ומעל הכל את המראה הנקי והמרשים.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן