שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש למטבח מחיר

שיש למטבח מחיר

שיש למטבח מחיר – המטבח שלנו הוא אחד החללים היותר חשובים בבית, חלל שבו אנחנו מבלים הרבה זמן ולכן גם מומלץ להפוך אותו למרשים ומזמין לכל אחד מדיירי הבית. זאת ניתן לעשות על ידי משטחים וחיפוי של שיש. כל בחירה של שיש תהה משימה קריטית שכן גם סוג השיש והגוון הם אלו שיקבעו את כל שאר המרכיבים של המטבח כמו הברז, הכיור, המדפים והארונות וכו'.\

השיש הוא חומר גלם מבוקש ונחשק במיוחד, הוא נחשב למועדף בקרב בתים רבים, אדריכלים ומעצבי פנים, בשל יתרונותיו הרבים כמו עמידות החומר יחד עם מראה אסתטי ויוקרתי. לכל סוג שיש למטבח מחיר אחר, ולכן ניתנת האפשרות לבחור את השיש המתאים הן מבחינה עיצובית והן מבחינת תקציב שבו אתם יכולים לעמוד.

סוגים של שיש למטבח מחיר

כאמור יש מגוון של סוגי שיש שמתאימים למטבח, בארץ יש ארבעה סוגים של שיש שנחשבים למובילים בתחומם ומיועדים למטבח: שיש קיסר, גרניט, קוריאן ושיש חברון. לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו, כמו כן גם העלויות הם שונות בין שיש לשיש. להלן פירוט.

אבן קיסר – שיש שעשוי קוורץ, חזק ועמיד, בעל מנעד של אפשרויות עיצוב כמו חיפוי שיש למטבח מחירו נחשב לזול יחסית ולכן הוא גם מבוקש. הוא אינו עמיד בחום מאוד גבוה וחשוף לשריטות.  מחיר ממוצע 850 ₪ למ"ר. יש לקחת בחשבון גם התקנת שיש קיסר למטבח מחיר בנפרד.

שיש חברון – שיש חזק ועמיד, נחשב לאיכותי ועדיין מחירו מוזל יותר משאר הסוגים. חסרון בכך שהוא יכול לצבור כתמים. ונזקק לליטוש מדי מספר שנים. מחיר ממוצע 400 ₪ למ"ר.

שיש גרניט- נחשב גם לשיש איכותי שמאופיין במטבחים מעוצבים למשעי. אינו צובר שריטות ומפאת השוני בין לוחות הגרניט, תמיד יראה ייחודי במראה שלו. נחשב לשיש פחות חזק מהשאר והמשטח שלו לא תמיד אחיד ולכן יכול לצבור אבנית. מחיר ממוצע 1000 ₪ למ"ר

שיש קוריאן- נחשב לשיש עמיד וחזק במיוחד קל לנקות אותו אך הוא עלול לצבור כתמים.

לפרטים ייעוץ והכוונה צלצלו עוד היום !

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן