שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
איך לבחור כיור מטבח לשיש אבן קיסר?

איך לבחור כיור מטבח לשיש אבן קיסר?

לא מעט סוגי שיש משווקים בישראל, אך יש מותג אחד שנמצא גבוה מאוד ברשימת המבוקשים של כל הזמנים. שיש אבן קיסר מהווה אחד מהסוגים של משטחי עבודה למטבח שהם הכי פופולריים והכי נפוצים. זהו שיש עמיד, יציב, קל לניקוי ולתחזוקה. ואם זה לא מספיק, הרי שגם מחירו נוח למדי וכפי שניתן לראות שנה אחר שנה, הוא ממשיך להיות מבוקש מאוד מפני שהוא מתאים ביותר לטעם הישראלי.

אך שיש לעולם לא ניצב לבדו במטבח. אין שיש בלי כיור מטבח כפי שאין מטבח בלי מקרר או כיריים. וכפי שיש לא מעט סוגים של שיש, יש גם די הרבה סוגים של כיורים למטבח. אז איך לבחור בצורה טובה, את הכיור הנכון שיתאים לשיש אבן קיסר? יש כמה טיפים שיעזרו.

כיור שיהיה לכם פרקטי

אם אתם מאלה שאוהבים פרקטיות, ככל הנראה בחרתם שיש קיסר בזכות היותו יפה למראה אך בעיקר משום שהוא גם מאוד פרקטי. במקרה כזה, כיור מטבח מומלץ עבורכם יהיה כזה שתבחרו לפי אותו קו. לכו על הסגנון הפרקטי ואף פעם לא תתאכזבו. ומהו בעצם הפתרון הפרקטי? אז ככה, זהו כיור בעל עיצוב נחמד, אך הדגש הוא בדברים אחרים. למשל, חשוב שזה יהיה כיור שקל לכם לנקות. חובבי הפרקטיות יודעים כי כפי שרוצים שיש שקל לנקות זה חשוב גם לגבי הכיור. כאשר לא צריך להשקיע המון בקרצוף המטבח נראה תמיד מטופח, במינימום מאמץ.

ויש עוד דבר מתקשר לפרקטיות. גודל. כיור קטן מדי, אפילו אם יש לו מראה מעוצב ואלגנטי, עשוי להיות לכם פחות נוח. זה נכון, כמובן, במיוחד אם אתם מאלה ששוהים הרבה במטבח, מבשלים, משרים מיני קטניות, שופכים מים לסירים לצורך בישול, מנקים פירות או ירקות. כל מי שמבין על מה אנחנו מדברים כאן, ייהנה מכיור בגודל מכובד.

עיצובים – כי כיף שיש מטבח יפה

כיור פרקטי זה לא הכל, ויש רבים מאלה שבחרו שיש אבן קיסר שנהנים מבית מעוצב ומטבח מעוצב. אם גם אתם אוהבים לשים דגש על העיצוב, אין ספק כי הכיור שלכם הוא כיור מעוצב בהגדרה. אגב, עיצוב לא חייב לבוא על חשבון הפרקטיות. אפשר בהחלט גם וגם. מומלץ להגיע לאולם המכירה או להעיף מבט בדגמים השונים אונליין. הקפידו לבחור את העיצוב תוך התאמה לגודל ולצבע של השיש. שיש למטבח שיתאים בסגנונו לכיור יהווה שילוב הרמוני מנצח.

שני סוגים של כיורים מעוצבים יכולים להתאים מאוד לאותם משטחי שיש למטבח שעשויים אבן קיסר. הסוג האחד הינו כיור נירוסטה שמתאים למטבחים בעיצוב נקי. סוג אחד של כיור מצוין הינו כיור סיליגרניט. תוכלו למצוא אותו בדגמים בצבעים בהירים ונאים או להעדיף את הגוונים הכהים יותר, יש אומרים גם דרמטיים יותר.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן