שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים

המדריך המלא – לבחירת שיש קיסר לשנת 2024

החלטתם סוף-סוף לשפץ את המטבח ובמסגרת השיפוצים לרכוש שיש קיסר. להלן מספר טיפים טרם הרכישה, מה כדאי ומומלץ לכם לדעת בנושא, לפני שאתם ניגשים להתעניין, לבחור ולרכוש שיש קיסר .

בשלב הראשון, כדאי לנצל את רשת האינטרנט בכדי לחפש מידע אודות שיש קיסר. כנסו לאתרים המציעים למכירה שיש קיסר. קראו את הכתבות, הסתכלו על התמונות, עברו על קטלוגים של הצבעים ועל המחירונים של השיש אותן החברות מציעות. רשמו לעצמכם ראשי פרקים של דברים שתרצו לזכור לכשתגיעו למעמד הקניה של שיש קיסר.

כשאתם משפצים מטבח, סביר להניח שתעבדו עם אנשי מקצוע. התייעצו איתם לגבי הכמות של שיש קיסר אותו אתם צריכים לרכוש עבור המטבח שלכם. אילו צבעים של שיש קיסר הכי יתאימו לכם למטבח וכן לאופן עיצובו.

בצעו סקר מחירים, בין אם דרך רשת האינטרנט ובין אם טלפונית. שיש קיסר ושיש בכלל כרוך בהוצאה כספית, ולכן חשוב שלפני הרכישה תבררו מחירים, מכיוון שתמיד קיימים הבדלי מחירים בין מקום אחד למשנהו וכל שתתמידו ותפנו ליותר מקומות לגבי המחירים של שיש קיסר, כך קיים סיכוי שתערכו קניה משתלמת יותר.

הגעתם לשלב הקניה, תוכלו לגשת לחברות המוכרות שיש למטבחים או להיעזר בשירות אותם מציעים חלק מהחברות, של שליחת סוכן אליכם הביתה עם הדוגמאות השונות שניתן לבחור בשיש קיסר,
אנו בחברת שיש איציק מציגים לקראת שנת 2023 קטלוג שיש למטבח ברמת גימור מושלמת, שבו יופיעו הצבעים, סוגי השיש, המחירים ועוד. שימו לב ישנם מקומות שיספקו לכם גם יעוץ של אדריכל בנושא ללא עלות.

שיש איציק - שיש למטבחים בגימור מושלם מהמותגים המובילים בארץ!

 

שיש קיסר – פרטים שחשוב לדעת

לפני שאתם בוחרים את סוג השיש עבור המטבח שלכם, כדאי שתדעו מספר פרטים על שיש קיסר על יתרונותיו הרבים והחשובים. שיש קיסר הוא בעצם, השם הכולל למשטחי אבן קיסר (חברה הנמצאת בקיבוץ שדות ים). משטחי שיש אלו מורכבים מתשעים וארבע אחוז של גרגרי קוורץ טבעי, פוליאסטר ופיגמנטים צבעוניים שונים המקנים את הבסיס, היציבות והחוזק של שיש קיסר.

כאמור, שיש קיסר נחשב למשטח חזק ובעל עמידות גבוהה בפני אויבים כמו: שחיקה, סדקים ושריטות, שפשוף וכתמים שונים, ומהסיבות הללו שיש קיסר נחשב למומלץ ונפוץ בשימוש כמשטח עבודה במטבח וגם לחדרי האמבטיה.

גם מבחינה עיצובית שיש קיסר הוא בעל יתרונות רבים. שיש קיסר מגיע במבחר רחב של צבעים, גוונים וטקסטורות, הוא נחשב לאחד הפופולאריים ביותר בקרב אדריכלים ומעצבים, מהסיבה שאפשר לשחק בו עיצובית ולהתאים אותו לסביבה בה הוא מותקן. בשנים האחרונות, ניתן גם להשיג שיש קיסר עם הבלטות צורניות שונות וייחודיות אשר תורמות עוד ליתרונות הוויזואליים הרבים שלו.

שיש קיסר נחשב לשיש קל ונוח מאוד לתחזוקה. העמידות הגבוהה שלו באה לידי ביטוי  גם כשגורמים לא סימפטיים, כמו הקפאה והתמוססות עובש והתבקעות מאיימים על יציבותו והשחתתו של השיש. בנוסף, שיש קיסר עשוי מחומרים האטומים בפני מים ועמידים בפני חום, לכן בשנים האחרונות לקוחות רבים רוכשים שיש לאמבטיה במחירים מיוחדים ואטרקטיביים!

עיצוב שיש קיסר דגמי 2023 - שיש איציק

היתרונות

לשיש קיסר יש יתרונות רבים על פני סוגי שיש אחרים לכן, לא פלא שאנשים רבים רוכשים שיש קיסר למטבח שלהם וגם לחדרי האמבטיה. בגלל היתרונות הרבים של החומרים מהם עשוי שיש זה הוא נחשב לפופולארי ומבוקש בביתם של משפחות רבות.

אחד היתרונות, של שיש קיסר הוא מבחר הצבעים בהם הוא מגיע. תוכלו לרכוש שיש קיסר בכל צבע שתבחרו ובכך להגיע להתאמה מוחלטת עם שאר רהיטי המטבח או עם חדר האמבטיה שלכם. בנוסף, האפשרויות למשחק עם הצבעים הופכות את השיש למבוקש ומועדף בקרב מעצבי המטבחים.

יתרון נוסף של שיש קיסר הוא העובדה שהוא אינו דורש כמעט תחזוקה. מספיק להעביר סמרטוט מפעם לפעם ויש לכם שיש קיסר נקי ובמצב דומה ליומו הראשון בביתכם. היתרון הזה בולט בעיקר במטבח כאשר השיש משמש כמשטח עבודה. שיש קיסר עמיד בפני כתמים ולכן תוכלו לעשות את פעולותיכם במטבח בלי להיות מודאגים ומפוחדים מהמחשבה שתלכלכו את השיש ולא תוכלו להסיר אחר כך את הכתמים.

עוד יתרון יש לשיש קיסר והוא נעוץ בעובדה ששיש זה הוא שיש חזק מאוד וכתוצאה מזאת הוא גם עמיד בפני התבקעות ושחיקה. בגלל מרכיביו היציבים, שיש קיסר יחזיק לכם שנים רבות ויישאר במשך זמן באותו המצב בו רכשתם אותו.

שיש איציק - עיצוב ואיכות שיש למטבחים ללא פשרות

איפה קונים

אחרי שבחנתם את כל היתרונות הרבים של שיש קיסר, הסתכלתם על מבחר הדגמים השונים, בחנתם את הקטלוג של הצבעים והגוונים, והתחלתם אף לעשות סקר שוק על המחירים של השיש, הגיע הזמן להחליט מאיזה מקום תקנו שיש קיסר.

ישנם מקומות רבים המציעים למכירה שיש קיסר. כולם יתגאו במחירים שלהם וביתרונות הרבים שלהם על פני המתחרים, אך כמובן שלא צריך לקחת כל הבטחה שלהם כתורה מהר סיני ומומלץ לבדוק לפני הרכישה, מספר מקומות המציעים שיש מסוג זה.

אחרי שמצאתם דרך אתר האינטרנט או דרך סקר טלפוני את המקומות המציעים שיש קיסר במחירים הכי נמוכים. חשוב עכשיו לבדוק עוד מספר דברים אודות המקומות האלו:
איך שירות הלקוחות שלהם – האם הם מקצועיים וחביבים ומספקים לכם מידע ותשובות על כל השאלות שלכם לגבי שיש קיסר.
הדגמים של שיש קיסר– האם הם מחזיקים בכל הדגמים והצבעים של שיש מדגם זה, האם יש להם מגוון רחב ממנו אתם יכולים לבחור את הצבע והדגם אותו אתם רוצים.
מוניטין ושם – האם אתם רוכשים את שיש קיסר ממקום בעל מוניטין, מקום שאתם יודעים שתוכלו לפנות אליו בכל שלב אם כל שאלה שתצוץ לכם.
תעודת אחריות – שימו לב כאשר אתם רוכשים שיש קיסר אתם אמורים לקבל תעודת אחריות לשלוש שנים. הקפידו מאוד על הפרט הזה, בקשו לראות את התעודה ולקבל הסבר עליה.

שיש איציק שיש יוקרה למטבחים דגמי 2023

מה הטווח מחירים לרכישת שיש אבן קיסר

החלטתם להתחדש בשיש קיסר למטבח שלכם. אתם כבר יודעים ובקיעים בכל היתרונות שלו, גם את מבחר הצבעים שלו ראיתם וכבר יש לכם תמונה בראש איך שיש קיסר הולך להשתלב במטבח המעוצב והיפה שלכם. עכשיו הגיע השלב של בירור המחירים של שיש מסוג זה.

המחירים של שיש קיסר כמו רוב משטחי השיש הקיימים נמדדים על לפי מטר רבוע. אז בשלב הראשון תצטרכו לבדוק לאיזו כמות של שיש קיסר אתם זקוקים עבור המטבח שלכם. תמדדו בצורה מדויקת את השטח אליו מיועד השיש, באם יש צורך אף התייעצו אם איש מקצוע שיכוון אתכם וייעץ לכם איך כדאי בדיוק למדוד ומהי כמות השיש אותה אתם צריכים לרכוש.

אחרי שיש בידכם את המידות והכמות של השיש קיסר אותו אתם צריכים, כדאי שתדעו ש"בגדול" טווח המחירים למטר מרובע של "שיש קיסר" ינוע בדרך כלל בין 400 ל500 ₪. ככל שתבררו מחירים ביותר מקומות כך קיים סיכוי שתמצאו את המחיר הזול ביותר שניתן להשיג עבור שיש זה.

לפני שאתם רוכשים את השיש קיסר חשוב שתהיו מודעים לעובדה שהשיש מגיע במספר דגמים שונים ויכול להיות מצב שישנם הבדלי מחירים בין הדגמים השונים של השיש. כשכבר בחרתם את המקום בו תרכשו את השיש קיסר בדקו שאתם מקבלים ממנו במעמד הקניה תעודת אחריות לשלוש שנים.

הכתבה באדיבות – שיש איציק שיש למטבחים ברמה אחרת!

 

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן