שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
עיצוב מטבחים והתאמת סוג השיש לעיצוב המטבח

עיצוב מטבחים והתאמת סוג השיש לעיצוב המטבח

כיצד תבחרו את השיש

בשעה טובה החלטתם לשפץ את מראה המטבח באמצעות בחירת שיש חדש? בחירת שיש למטבח כוללת התייחסות למספר רחב של אלמנטים אשר יש להביאם בחשבון בעת הבחירה בין סוגי השיש השונים.

אבן השיש הפכה לחומר מבוקש ביותר בחלל המטבח וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי שיש הנבדלים בטקסטורה ובמראה. פרמטר נוסף  אשר יש להביא בחשבון הוא טווח המחירים אשר מתחיל מ-250 ומעלה עבור שיש לא יקר במיוחד כאשר המחיר עולה בהתאם לסוג השיש. מחיר השיש נקבע גם בהתאם לשטח אותו השיש צריך לכסות ולכן ההמלצה היא לבחור את השיש בהתאם למסגרת התקציב העומדת לרשותכם. כאשר הבחירה תעשה בהתאם למסגרת התקציב שלכם ללא חריגה, הרי התוצאה תהיה לשביעות רצונכם.

 בחירת השיש בהתאם לכושר הספיגה

יש לשים לב כי ישנם סוגי שיש שונים בעלי תכונות שונות ובין התכונות יכולת בידוד והתמודדות עם חומרים שונים. מדובר בתכונה חשובה ביותר בשל העובדה כי סביבת המטבח היא סביבה בה יש נוזלים רבים ולכן חשוב מאד לבחור סוגי שיש למטבח עמידים בעל יכולת ספיגה אשר יאמץ את הנוזלים במטרה לשמור על מראה נקי.

פרמטר חשוב אשר יש להביא בחשבון זה עמידות תרמית. בעת בחירת שיש יש לבחור שיש בעל עמידות תרמית גבוהה בשל שינויי הטמפרטורה הקיצוניים בסביבת המטבח.  כיום ניתן לראות סוגי שיש למטבח עמידים אשר לא נגרם להם נזק כלל כתוצאה מחימום המשטח לאורך זמן רב אלא המראה נשמר לאורך שנים ארוכות.

  עיצוב מטבחים ושיש באמצעות מעצב פנים

בחירת שיש יש לעשות בתיאום עם מעצב פנים מומחה בתחום עיצוב מטבחים. מעצב פנים מומחה בתחום יסייע לכם בבחירת השיש המתאים ביותר למטבח שלכם אודות לניסיונו רב השנים. על מנת ליהנות מבחירה נכונה של שיש למטבח חשוב מאד לבחור את איש המקצוע המתאים ביותר.

כיום ישנם אתרי אינטרנט בהם ניתן לראות רשימה ארוכה של מעצבי פנים ושם לבחור את מעצב הפנים המתאים ביותר. בעת ההתבוננות בפרופיל של מעצב הפנים חשוב מאד לתת את הדגש על שנות ניסיון , מקצועיות וכן התבוננות בפרויקטים שונים על מנת לבחון את ההיצע הרב. על מנת לבחור את מעצב הפנים המקצועי ביותר חשוב מאד לדעת כמה שיותר פרטים אודותיו ועל ההבנה שלו .

בעת התבוננות בתיק העבודות שלו תהיה לכם האפשרות לבחון את עבודותיו הקודמות ולהחליט האם זהו איש המקצוע המתאים עבורכם.  כמו כן, להשלמת התחקיר אודותיו ניתן לשוחח עם לקוחות קודמים. שיחה עם לקוחות קודמים עשויה לגלות לכם לא מעט אודות בעל המקצוע ועל היכולת שלו לעבוד עם לקוחות ולהיות קשוב אל הדרישות שלהם ולתכנן את המטבח בהתאם לפרמטרים חשובים עבורם על מנת שיהיו מרוצים מהתוצאה הסופית.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן