שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש לאמבטיה באשדוד

שיש לאמבטיה באשדוד

שיש לאמבטיה אשדוד פורסים בפניכם מבחר ומגוון קסום של סוגי שיש לאמבטיה. שיש שמיועד לקירות של האמבטיה, למשטחי  העבודה, לצד הכיור וכן גם כיורי שיש מרהיבים ביופיים. חלקם מיוצרים כאן בארץ וחלק מהדגמים יובאו ממדינות שונות כמו איטליה וצרפת שכידוע מובילות בתחום ענף השיש.

באמצעות המגוון הרחב תוכלו למצוא את השיש שיסייע לכם לעיצוב חלל האמבטיה שלכם בצורה שתעניק אווירה קסומה ומיוחדת, אווירה של ספא שלא תרצו להתנתק ממנה. חלל האמבטיה הוא חלל אישי וכל פעולת הרחצה, מטרתה להשיל מאתנו את טרדות היום ולהתמסר לפעולת הניקוי וטיהור הגוף והנפש. לכן רצוי שאמבטיה שלנו תעוצב בצורה מדוגמת עם מרב הנוחות וההדר שניתן.

שיש לאמבטיה אשדוד

אתם מזומנים להגיע מכל הארץ לאשדוד שבדרום ולצפות במגוון העשיר של שיש למטבח והאמבטיה העומד לרשותכם. מגוון של דגמים וצבעים ייחודים שמתאימים לכל סגנון עיצובי של אמבטיה. ידוע כי חלל האמבטיה הוא בעל אקלים לח ורטוב, לכן חשוב שהדגמים שתבחרו לחיפוי שיש לאמבטיה אשדוד, יהיו בהתאם לזאת, בעלי כושר עמידות מהגבוהות שיש אל מול לחות ומים, כאלה שאינם סופגים מים לתוכם ולא מייצרים חלילה אבנית.

כל הדגמים צריכים להאריך ימים בחלל האמבטיה ולהיות בעלי חזות אסתטית ועם מינימום תחזוקה. את כל המידע אודות השיש תקבלו מהעובדים במקום שישמחו להעניק לכם את כל הייעוץ וההסברים אודות כל שיש ושיש.

התקנה של שיש לאמבטיה

כמו כן לאחר שתבחרו את השיש הרצוי שיראה יפה ואסתטי באמבטיה שלכם וידמה לחלל אמבטיה בבית מלון, יוקרתי ומרשים, תצטרכו גם להתקין את השיש. גם התקנת שיש לאמבטיה אשדוד יהיה שרות שיבוצע בשמחה, היועצים יספקו לכם את כל המידע אודות אופן החיתוך של השיש שבחרתם וכיצד הולכת להתבצע ההרכבה אצלכם באמבטיה. החברה מחזיקה מכשור שהוא מתקדם וחדשני כמו כלים מיוחדים שמאפשרים חיתוך של שיש בלייזר ועוד, כל זה על מנת להעניק ללקוח את השרות הטוב היותר יחד עם רמת גימור מרשימה ומוקפדת.

אנחנו בשיש איציק נלווה אתכם עד לקבלת השיש שתמיד חלמתם עליו. ליצירת קשר לחץ כאן! מעבר לקטלוג שיש לאמבטיה

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן