שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש למטבחים באשקלון

שיש למטבחים באשקלון

לפני כל בחירה של שיש למטבח. כדאי להכיר את החומר הנפלא והמיוחד הזה ואת היתרונות הרבים שלו. בחירה של שיש למטבח היא בחירה נבונה שכן מדובר בחומר שמתאים לתנאים השוררים במטבח. שיש יספק משטח עבודה נקי ואסתטי, כמו כן, ישרה מראה אלגנטי ועיצובי בחלל.

בחירה של סוגי השיש למטבחים באשקלון

תהייה תלויה בצרכים שלכם, במידת התחזוקה, בטעמכם האישי, בעיצוב המטבח וכמובן בתקציב. בעיר אשקלון תוכלו למצוא מגוון שלם של סוגי שיש למטבחים מובחרים>>, עם דוגמאות, טקסטורות וגוונים שונים בגדלים ועובי שונה.

למה דווקא שיש?

שיש הוא חומר שעמיד מול לחות, טמפרטורות ואל מול מגוון של חומרים שאיתם עוסקים במטבח, כמו תבלינים, צבעי מאכל ועוד. הוא עמיד בפני כתמים, בניגוב קליל באמצעות מטלית הוא יתנקה מהר ויחזור להראות בוהק. שיש למטבחים באשקלון, לעומת עץ או פלסטיק, לא יהווה מקור לחיידקים, בנוסף, ניתן להניח עליו סיר מרק כבד שירד הרגע מהכיריים בשל החוסן שלו והעמידה שלו בטמפרטורות גבוהות.

לאן השיש מיועד?


שיש יכול לעטר מקומות רבים במטבח ולהיות יעיל עבור כל פעילות בחלל זה. מומלץ כבר בתכנון של המטבח לבחור את סוג השיש שיתאים לארונות של המטבח, לחיפוי הקירות וגם לקחת בחשבון את ההתקנה של הכיריים וכו'. לוחות השיש במטבח יכולים להוות משטח עבודה גדול שיכול לשמש גם כשולחן אוכל לכולם. גם כיור המטבח יכול להיות עשוי משיש וכן חיפוי לקירות שמגן על הקיר מלחות.

סוגי שיש למטבחים באשקלון

תוכלו למצוא סוגים רבים של שיש למטבחים. סוגי השיש הבולטים והמבוקשים היום הם: שיש גרניט, שיש אבן קיסר שיש חברוני, קוריאן, סיליסטון, דקטון וכו'. שיש גרניט עשוי מאבן בעלת צפיפות גבוהה, הוא עמיד מאוד מול כתמי מזון ויכול להחזיק משקל כבד. לשיש גרניט יש גם מראה ייחודי בשל התהליך שהוא עובר בבטן האדמה. שיש פופולרי נוסף הוא שיש אבן קיסר, שיש סינתטי שנחשב לחזק ועמיד מאוד. גם שיש אבן חברוני נחשב לשיש מבוקש וזאת בשל המחיר הזול שלו, הוא נחשב לשיש מאוד יפה והוא מספק את הסחורה במטבחים שהם לא פעילים רוב הזמן.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן