שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש למטבח בהתאמה אישית

שיש למטבח בהתאמה אישית

משטחי שיש למטבח בהזמנה אישית הם למעשה אלמנט שכל אחד תר אחריו בעת שיפוץ או בנייה של מטבח. שיש יעניק למטבח טוויסט וטון עיצובי. מלבד המראה הוויזואלי המרהיב והיוקרתי לחלל המטבח, שיש הוא גם פרקטי ופונקציונלי עבור כל מנעד הפעולות והיישומים במטבח.

לא בכדי הפכו כל כך הרבה סוגי שיש לטרנד לוהט בכל עיצוב הבית, ואפשר לראות היום חיפויי שיש על הקירות, ריצוף משיש, משטחי עבודה וכיורים. שיש נחשב לאבן חזקה במיוחד, קל לנקות ולתחזק אותו, יש לו ברק והוא מגיע במגוון שלם של דגמים וגוונים שיכולים להתאים לכל חלל. היום כל אחד יכול לבד להתאים שיש למטבח >> בהתאמה אישית, לפי טעמו ואילוציו.

כל סוגי השיש שמתאימים למטבח

יש מגוון רחב של סוגי שיש במחירים שונים, מרקמים ודוגמאות כשכל אחד מגיע עם היתרונות שלו. כל שיש למטבח בהתאמה אישית שתציבו במטבח שלכם יהווה אלמנט דומיננטי בעיצוב המטבח ולכן רצוי שתאהבו את המראה שלו והנוכחות הגדולה שלו בחלל בו תשהו מדי יום. סוגי השיש המבוקשים ביותר היום הם שיש אבן קיסר , שיש חברוני, שיש קוריאן, שיש קיסטון ועוד. כל אחד מעניק תכונות שונות וכל אחד מגיע בדגמים וקולקציות משלו.

שיש שמתכתב עם עיצוב המטבח

מטבח כפרי – מטבח זה תמיד יתכתב עם פריטים ואלמנטים טבעיים עם גוונים של אבן טבעית, לכן יהיה נכון לבחור את שיש גרניט שזו אבן טבעית לגמרי שיכולה להתאים לסגנון זה.

מטבח פרובנס – מטבח זה הוא בעל חזות אלגנטית עם אלמנטים דקורטיביים. יש בו הרבה צבעי פסטל וגוונים בהירים. סדרות מתוך שיש אבן קיסר יכולות להתאים לו וגם סוגי שיש אחרים.

מטבח איטלקי – למטבח איטלקי יש מראה יוקרתי במיוחד ותוכלו למצוא היום שיש איטלקי שיש לו מראה נעים ולא צעקני עם מבחר דוגמאות ועיצובים.

מטבח מודרני – מטבח מודרני ועכשווי יכיל עיצוב נקי בעל קווים עיצוביים פשוטים. המטבח מתאפיין בהרבה פרקטיות וכך גם משטח השיש יספק תכונה זו. השיש יהיה קשיח וקל לתחזוקה וצבעיו יאירו את החלל, כמו טורקיז או צבעים צהבהבים עם ברק.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן