שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש קיסר למטבח

שיש קיסר למטבח

שיש קיסר למטבח הוא חומר איכותי במיוחד, היתרון הבולט שלו הוא ביופי ובעיצוב המרהיב שהוא מקנה למטבח. משטח השיש הוא אלמנט אקוטי לכל מטבח יש לו השפעה מכרעת על המראה הכללי ועל האווירה הכללית שתיווצר בחלל זה.

שיש אבן קיסר למטבח הוא חומר גלם שמתאפיין במגוון יתרונות כגון: קשיחותו וחסינותו הגבוהה, לכן גם מצליח לשמור על מראה יפה לאורך שנים. יתרון נוסף בכך שהוא מהווה אפשרויות עיצוב רבות, וגם התחזוקה של שיש קיסר למטבח היא נוחה ופרקטית במיוחד – קל לנקות אותו ואין הוא מצריך חומרים חזקים על מנת להראות חדש ונקי. גם לעלות של שיש קיסר יש מנעד של מחירים וזאת בהתאם לאפשרויות הרבות. כל מגוון היתרונות הפכו את השיש לאבן פופולרית מאוד ומבוקשת.

לצפייה בקטלוג שיש למטבח לחץ כאן >

טרנד חדש בעיצוב מטבח

ידוע כי משטח העבודה במטבח הוא אלמנט דומיננטי שמכתיב את כול הטון העיצוב של המטבח ולא פעם של הבית כולו, בטח כשמדובר במטבח פתוח. נשאלת השאלה, איזו פרמטרים מומלץ לקחת בחשבון בעת בחירה של משטח עבודה ואיך נשלים לתוכו את הפונקציונליות והטרנדים הלוהטים.  חלל המטבח הוא לא רק חלל שמיועד היום לבישול או לאכול בו. משטח העבודה  שקיים היום בחלל המטבח מספק מגוון של פעולות כמו כתיבה עם הנייד, בסיס לעבודת פיסול וציור עם הילדים, הכנת שיעורי בית ועוד. לכן כל שלל הפעולות הללו דורשות משטח עבודה חזק כמו שיש קיסר למטבח, משטח ששומר על הנראות שלו לאורך זמן ושהוא יעיל ונוח ומזמין אליו כל אחד מדיירי הבית, התקנת שיש קיסר למטבח תספק משטח עמיד בפני שריטות, חבלות, כשהוא דורש מינימום תחזוקה.

הטון העיצובי

משום שחלל המטבח הפך עם הזמן להיות חלל אינטגרלי ומאוד חשוב בבית, משום שהוא מצליח להשפיע על העיצוב הכללי של הבית, יש צורך בבחירה של משטח שמציג את המגמה העיצובית של כל הדיירים בבית וכן משטח שמתכתב היטב עם כל חלל וחלל. גם חיפוי אבן קיסר למטבח

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן