שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
טיפים לעיצוב המטבח והשיש

טיפים לעיצוב המטבח והשיש

אנשים רבים כאשר הם רוכשים דירה או בית, הדבר הראשון שהם ישפצו זה המטבח כמובן. זה המקום המרכזי שבו בני הבית נפגשים או מארחים חברים או משפחה לארוחות שבת וחג. יש לבצע נכון את שלבי התכנון של המטבח החדש שלכם. יש להתאים את סגנון המטבח לשאר הפריטים בבית ולעיצוב הכללי, לדעת איזה סוג של שיש לבחור, לתכנן נכון את האחסון וכמובן את גוון הארונות. למשל ארונות בהירים ושיש בהיר, יתאימו יותר לחללים קטנים, כאשר הגוונים הבהירים מקנים תחושה של מטבח גדול יותר. אם כבר תכננתם והזמנתם את הארונות, זה הזמן להזמין את משטח השיש.

כיצד תבחרו את משטח השיש הנכון למטבח שלכם?

כאשר אתם מחליטים לגבי סוגי השיש למטבח, זוהי החלטה לא פשוטה, היות וקיימים כמה סוגים של שיש כגון: שיש טבעי או שיש סינטטי. למשל, השיש הטבעי, עמיד בפני חום ורטיבות הניחנת באזור המטבח ולכן, רבים בוחרים שיש טבעי. כמובן שהתקציב מהווה נדבך חשוב בבחירת השיש ולכן, יש לברר לגבי סוגי השיש הקיימים בשוק, המחיר של סוגי השיש לפי מטר, הגוון מה כדאי יותר? שיש טבעי תוצרת כחול לבן? או אולי שיש תוצרת חוץ? הדבר החשוב שיש לזכור הוא- הכול זה רק עניין של טעם  ומחיר. יש לדעת גם לגבי תחזוקת השיש. ישנם אנשים שיעדיפו משטחי שיש קטנים ויש שיעדיפו משטחי שיש גדולים יותר.

התאמת ברז לשיש במטבח

 ברז למטבח, נשמע פריט סטנדרטי או כזה שאין לתת לו תשומת לב מרבית. זוהי טעות לחשוב כך, היות והברז, הינו פריט חשוב במטבח וישנם היום כל כך הרבה סגנונות ועיצובים של ברזים למטבח ויש להתאים נכון  את הברז לכיור, לשיש ולברר פרטים על סוגי הברזים השונים שאתם פוגשים באולם התצוגה.ניתן למצוא ברזים למטבח במגוון של סגנונות, חומרי גלם וגוונים. ניתן למצוא ברזים היוצאים מהשיש של המטבח, או כאלה היוצאים מהקיר. ישנם ברזים נשלפים, כאשר הם מתארים באמצעות צינור. למשל ברז נשלף, לא ניתן להתקין בקיר, כי אם רק בשיש עצמו של המטבח. מומלץ תמיד, להתייעץ עם אנשי מקצוע, כגון מוכרים הנמצאים באולמות התצוגה של כלים סניטריים למטבח ולאמבטיה, ברזים ופרזול השייך למטבח.

בחירת השיש על פי סגנון המטבח

יש להתאים את השיש למטבח על פי הסגנון של ארונות המטבח. למשל מטבח שיהיה בסגנון מודרני, רצוי לבחור שיש בעל קווים נקיים ואם מדובר על מטבח בסגנון קלאסי, השיש יהיה  בגוונים חמים יותר. יש לתת תשומת לב מיוחדת לחוזק של השיש. אם מדובר על בית שיש בו ילדים, יש לבחור בסוג של שיש שיהיה חזק במיוחד, למשל שיש שאינו נשרט או כזה הצובר כתמים. היום, קיימות המון אפשרויות. אם אתם משתמשים המון במטבח, אופים ומבשלים הרבה, מומלץ לרכוש שיש טבעי העמיד בפני חום וכזה שיהיה לכם קל לתחזק

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן