שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש אבן קיסר – שותף לכל החיים

שיש אבן קיסר – שותף לכל החיים

אחד החללים המרכזיים בבית שלנו והאהובים עלינו לעיצוב, הוא חלל המטבח, אשר מלבד הריחות והתבשילים שהוא מספק עבורנו הוא מהווה גם נקודת מפגש משפחתית. לפיכך, כשאנחנו בוחרים לעצב מחדש את המטבח שלנו, אנחנו לרוב מתחילים מהשיש ולאור תפקידו החשוב, הן מבחינת העבודה והן מבחינת העיצוב, חשוב לעשות בחירה נכונה

 עיצוב המטבח

כשאנחנו מדברים על הבית שלנו, אנחנו מיד נזכרים בריחות הבישול, הארוחות הטעימות והמפגשים המשפחתיים סביב השולחן, בסופי שבוע או באירועים חגיגיים אחרים. הבישולים והחוויות המשפחתיות מהמטבח הביתי הפכו אותו במהרה לאחד החללים המרכזיים ביותר בבית שלנו.

וכיאה לחלל מרכזי בבית ובמיוחד לאור העובדה כי הבית שלנו כבר מזמן אינו מתפקד כקירות ודלתות בלבד, כולנו אוהבים לעצב ולחדש את המטבח בהתאם לטרנדים האופנתיים הקיימים ו/או בהתאם טעמנו האישי. בבואנו לחדש ולעצב באופן מיוחד את המטבח, כדאי שנשים לב לפריט המרכזי ביותר במטבח – שיש

שיש למטבחים

הזכרנו שהמטבח שלנו משמש עבורנו בין השאר כנקודת מפגש משפחתית, בו אנחנו צוברים חוויות נעימות וטעימות כאחד, אך בסופו של דבר, במטבח אנחנו נוהגים לבשל. בין אם אנחנו מבשלים הרבה ובין אם מעט, אין ספק כי אחד המרכיבים המהותיים במטבח הוא שיש.

שיש למטבח משמש אותנו בעיקר כמשטח עבודה, עליו אנחנו מניחים סירים וכלים שונים ולפיכך, בבואנו לבחור שיש למטבח איכותי ועמיד, עלינו להקפיד על כך שיהיה מחומר גלם ייחודי. אך מלבד זאת, שיש למטבח מעניק לחלל גם מראה יוקרתי, חמימות ואסתטיות, כך שניתן למצוא כיום מגוון רב של סוגי שיש, של חברות ומותגים שונים, מבחר העלול מעט לבלבל אותנו בבואנו לבחור את השיש המתאים.

שיש אבן קיסר למטבח

כאמור, מבחר החברות ומותגי השיש השונים הם רבים ומגוונים, אך בין כלל החברות והמותגים השונים ישנם כמה מותגים מוכרים ובולטים במיוחד, הנמצאים בשימוש אל מטבחים ישראליים רבים.

בין אם אתם חובבי מטבח ושיפוצים ובין אם אתם לא מתמצאים כל כך בתחום, סביר להניח ששמעתם על המותג שיש אבן קיסר. שיש קיסר מיוצר למעשה על ידי חברה ישראלית (הנמצאת בקיבוץ שדות ים) ובעל תרכובת של גרגרי קוורץ טבעיים, פיגמנטים צבעוניים ופוליאסטר, אשר שילובם מקנה למשטח שיש זה את היציבות, החוזק והשם האמין שיש למותג זה.

כל היתרונות של שיש אבן קיסר

מלבד ההזדהות הטבעית שלנו עם עסקים תוצרת "כחול – לבן", לשיש אבן קיסר יש מספר יתרונות בולטים, המציבים אותנו בצדק בין מותגי השיש המובילים. בין היתרונות הרבים של שיש אבן קיסר, נכללים:

  • נמכר ביותר – כשמדובר במוצר הנמכר ביותר, קל לנו להבין שמדובר במותג אמין ואיכותי.
  • עיצוב ייחודי – שיש קיסר מגיע במגוון רחב של צבעים, בעלי גוונים מיוחדים וטקסטורות ייחודיות.
  • משטח חזק – התרכובת ממנו השיש בנוי נחשב לחזק במיוחד ועמיד בפני שחיקה, סדקים ושריטות.

 

ניקיון פשוט – התחזוקה הפשוטה של השיש, הכרוכה בהעברת סמרטוט, מאפשרת לשמור על הניקיון שלו באופן פשוט ויעיל במיוחד.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן