שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
כמה טיפים חשובים – לבחירת שיש למטבח

כמה טיפים חשובים – לבחירת שיש למטבח

שיש הוא אופציה מצוינת למטבח מכיוון שהוא רב תכליתי בתפקידו. זה יכול לשמש כחלק אחורי, אריחי רצפה או משטחים. בנוסף, לשיש יש סגנון נצחי המאפשר לך לשנות את העיצוב שלך בקלות.

כמה טיפים חשובים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים שיש למטבח הם עמידות, עלות וקלות טיפול.

השיש שימש במשך מאות שנים למגוון מטרות. זהו חומר טבעי שניתן להשתמש בו עבור אריחים, משטחים וריצוף. השיש עובד היטב במטבח מכיוון שהוא עמיד ומושך חזותית.

שיש איכותי למטבח יכול להחזיק מעמד כל החיים בתנאים רגילים עם טיפול ותחזוקה נאותים. הבעיה היחידה עם שיש היא שיכול להיות קשה לעבוד אתו במבט ראשון בגלל האופי הצפוף שלו. לכן, השיש דורש מהקונה עבודה מסוימת כדי להבטיח שהם מקבלים את המוצר האיכותי ביותר.

בעוד ששיש שימש בעיקר כפריט דקורטיבי בבתים, ישנם שימושים רבים אחרים עבור סוג זה של חומר. במטבח, השיש נמצא לרוב כאריחים על משטחי עבודה ודלפקים – או בפני עצמם או על גבי משטח אחר כמו עץ או אריח.

איכות

שיש היא אבן טבעית המשמשת למטבחים. השיש שימש במשך מאות שנים למגוון מטרות. הוא שימש כקישוט, חומר בנייה. מגוון החומרים והעיצובים של השיש הופכים אותו לחומר אידיאלי למטבח.

בעידן המודרני, השיש מוחלף לעיתים בסוגים אחרים של אבנים. עם זאת, אנשים שירצו להשתמש בשיש היום חייבים לדעת שישנן תכונות מסוימות שניתן להשיג עם שיש שלא ניתן להשיג עם אבנים אחרות. תכונות אלו כוללות את היכולת לשמור על חום ומרקם לאורך זמן ואת היכולת להתנגד לכתמים כשהם מתרחשים. שיש בבית הוא לא רק מראה – הוא גם השקעה מבחינת איכות, עמידות ויתרונות בריאותיים.

חומרים

שיש הוא אחד החומרים הפופולריים ביותר בשימוש בקישוט המטבח. בעשור האחרון חל שינוי עצום במבחר משטחי המטבח וכן עלייה בביקוש לחומרי אבן טבעית.

השיש הוא חומר רב תכליתי שניתן להשתמש בו למגוון מטרות. זה יכול לשמש כמבטא לשיפור אזור מסוים או שניתן להשתמש בו במקום חומרי איטום איכותיים ממגוון מהמותגים המובילים בישראל, כדי ליצור מראה שלם. השיש עובד למטבח, והוא הוכח כמעניק תמורה וביצועים מעולים לאורך זמן שלא רק ישמחו אתכם אלא גם יחסכו לכם כסף לאורך זמן.

התקנת שיש במטבח

השיש נתפס לעתים קרובות כחומר יוקרתי, אך יש לו תכונות רבות שהופכות אותו לבחירה אידיאלית עבור המטבח. קל לניקוי ולתחזוקה, עמיד בפני חום ולחות.

בשיש נעשה שימוש באזורים רבים ושונים בבית, אך ישנן מספר סיבות מדוע כדאי להשתמש בו במטבחים. השיש יכול להיות דקורטיבי או פונקציונלי תלוי איך אתה רוצה להשתמש בו. זה יכול גם להתערבב בקלות עם חומרים אחרים כמו נירוסטה או עץ למראה ייחודי יותר.

למה חשוב להזמין משטח שיש מחברה מוכרת

הנה כמה הנחיות שתוכלו להתייחס אליהן אם אתם רוצים להזמין מטבח או משטח שיש מחברה מוכרת.

חשוב להזמין משטח עבודה מחברה מוכרת. חברות רבות אחרות טוענות שהן מוכרות שיש זול, אך הדרך היחידה לדעת בוודאות היא ברכישתו ישירות מהיצרן.

שיש איציק החברה המובילה בישראל שמוצריה מובטחים ב-100%. הם מציעים דוגמאות בחינם כדי שתוכלו לראות בעצמכם מה האיכות שלהם לפני ביצוע ההזמנה.

שיש איציק מציעה גם דלפקים למטבח וגם לאמבטיה בכל הגמורים, כולל מושחז, מלוטש ומלוטש עם ורידים טבעיים או שחורים!

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן