שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש למטבח: המדריך המלא לבחירת השיש שלך

שיש למטבח: המדריך המלא לבחירת השיש שלך

שיש למטבח היא פלטפורמת קניות אונליין המתמחה באספקת שיש למטבחים מסוגים שונים. שי איציק מציעה מגוון מוצרי גרניט פורצלן, קיסר, דקטון  אבן גיר ושיש שונים ללקוחותיו.

שיש הוא חומר פופולרי במטבח. אתה יכול להשתמש בו בדרכים שונות, למשל, כמו משטח עליון, בר או אפילו ברצפה. החומר עמיד וניתן לניקוי בקלות. כדאי לבחור שיש למטבח בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובקפידה כי החומר דורש טיפול מיוחד והוא יעלה לכם יותר מחומרים אחרים. השיש למטבח משמש בדרך כלל שפים מקצועיים או טבחים מקצועיים שרוצים להכין ארוחות משוכללות לחברים ולמשפחה שלהם.

מה זה שיש?

שיש הוא חומר טבעי שיכול להגיע בצבעים ובזנים שונים. זה עמיד וקל לניקוי. שיש הוא עדיין החומר הפופולרי ביותר עבור משטחי מטבח. ישנם יתרונות רבים כמו יופי טבעי, עמידות וקל לניקוי.

למה שיש?

דלפק שיש למטבח יכול להיראות אטרקטיבי וגם קל יותר לשמור עליו נקי מחומרים אחרים.

הסיבה העיקרית לכך שיש מגמה של חומרים עמידים בתחזוקה נמוכה במטבחים היא בגלל העלייה בפופולריות של תכניות קומה פתוחות. מטבח שלא דורש הרבה תשומת לב, סביר יותר שישמש את האורחים.

החומר הנפוץ ביותר לדלפקי מטבח הם גרניט או קוורץ. הם די פופולריים בשל העמידות והמראה שלהם. השיש, לעומת זאת, צובר פופולריות במהלך השנים האחרונות מכיוון שהוא נראה נהדר עם תוכנית קומה פתוחה והפך למשתלם יותר.

היישומים הטובים ביותר של שיש

שיש היא אחת האבנים הטבעיות הפופולריות ביותר בעולם. הוא משמש עבור משטחים, קמינים, אריחים ומשטחים אחרים.

היישום הנפוץ ביותר של שיש כולל בחירה בין גרניט לקוורץ למשטחי מטבח. לקוורץ יש קצוות רכים יותר שיכולים להינזק בקלות עם חפצים חדים כמו סכינים או קרשי חיתוך. הגרניט קשה יותר, אבל יש לו קצוות חדים יותר שקשה יותר להזיק להם בשימוש.

השיש מגיע במגוון צבעים, כך שהחלטה זו צריכה להיות תלויה באיזה צבע אתה רוצה שיהיה המטבח שלך או באיזה סגנון אתה רוצה שיהיה למטבח שלך.

כיצד לבחור את הצורה הטובה ביותר עבור משטחי המטבח שלך?

צורת משטחי הגרניט יכולה להשתנות ולכן יש לבחור אותה בקפידה כדי להתאים לדרישות המטבח שלכם.

צורה מלבנית היא בחירה טובה עבור אנשים שאוהבים לבשל או לעשות פעילויות אחרות שתופסות הרבה מקום. צורה מרובעת, לעומת זאת, תתאים למי שמעדיף פריסה פתוחה יותר ולמי שרוצה לראות את סביבתו.

טיפים מרכזיים לבחירת הצבע הטוב ביותר עבור משטח השיש שלך

טרנד השיש כאן כדי להישאר. זהו אחד הטרנדים הפנימיים הפופולריים ביותר. כאן, נדון בטיפים עיקריים לבחירת הצבע הטוב ביותר עבור משטח השיש שלך.

בראש ובראשונה, אתה צריך להחליט על הצבע והגימור של משטח השיש שלך. אתה יכול לבחור מתוך מגוון רחב של גמורים כגון מט, חצי מבריק ומבריק.

הצבעים מהם תוכלו לבחור תלויים גם באיזה סוג משטח תרצו שהשיש שלכם יהיה על גבי כמו מרפסת חיצונית או ריצוף פנימי.

שיש איציק מתמחה בייצור משטחי שיש למטבח ומספקת מבחר ענק של מוצרים מדי שנה לתעשיית הקרמיקה ברחבי הארץ. השיש למטבח מספק גם מגוון שירותים כמו התקנה, עיצוב ותחזוקה

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן