שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש קיסר דגמים

שיש קיסר דגמים

שיש קיסר דגמים נחשב למרכיב הבולט ביותר בחלל המטבח או האמבטיה וכן גם בריצוף הבית ובחיפוי קירות שונים ועוד. החברה של שיש אבן קיסר תיצור משטחים של קוורץ שיהווה מענה מושלם למשטח עבודה או לחיפוי קיר ולשאר אזורים אחרים בבית, זאת בזכות המאפיינים הרבים של אבן הקיסר, כמו גמישות החומר, חוזקו, עמידותו והפונקציונאליות שלו לטווח הארוך.

מלבד זאת, תשקוד אבן קיסר בפיתוח של דגמים שהם מתאימים לפי כל טרנד ועיצוב עולמי מוביל. בכל קולקציה חדשה תספק שיש אבן קיסר דגמים עכשוויים בהתאם לכל מגמה ששולטת בעיצוב הבינלאומי. בקולקציות תמצאו גם דגמים שהם בהשראה של חומר טבעי, בעלות רמות גימור שונות ומשולבות עם חומרים שמקנים מראה תעשייתי.

מגוון הדגמים של שיש קיסר 2024

בתוך הקולקציה תוכלו למצוא את משפחת הדגמים של הבטון, או דגמים שמאופיינים באבני יוקרה עם מראה בעל עורקים. כמו כן, יש דגמים של טקסטורה גסה יותר ודגמים שעשויים מאבנים שקופות ועוד. המגוון הכל כך רחב הזה מספק לכל מעצב פנים או אדריכל לצורך משטחי שיש, וחיפוי שיש קיסר, דגמים רבים לבחירה לפי הטעם והצרכים שלו בהתאמה לכל קו עיצובי כזה או אחר כגון מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים וכו'.

בחרתם במטבח מודרני הכולל דגמים מה עכשיו ?

הגיעו אלינו לשיש איציק מטבחים ונציגנו יתאימו לכם שיש למטבח מודרני שיתאים לעיצוב ביתכם.

יתרונות אבן קיסר

אחד היתרונות הבולטים באבן קיסר הוא העמידות הרבה שיש לו. משטחי שיש אבן קיסר יודעים לשמור על מראה חיוני לשנים ארוכות. זה בגלל הקוורץ המאפיין את האבן – חומר עמיד בפני שריטות וחבלות שיכולות להיגרם במטבח או באמבטיה. גם התחזוקה שלו מאוד נוחה, אין הוא מצריך הרבה מלבד ניקוי מינימליסטי, מה שמקל על כל דיירי הבית ומשאיר את השיש אסתטי ונקי תמיד.

השיש שלכם

המשטחים של אבן קיסר מגיעים בגודל רגיל מה שמספק התאמה לכל צורך של הלקוחות השונים. ניתן לחתוך את השיש לפי מידה רצויה, כמו כן, כל לקוח יכול לבחור גם את העובי הרצוי. לכל התקנת שיש אבן קיסר דגמים יש דרישות שונות ומגוונות, כל מעצב שיש בחברה או מומחה מטעם החברה יכול להתאים לכם את השיש בדיוק הקפדני עם העובי והגודל ורמות הגימור המושלמות.

 

למידע נוסף <בנושא קטלוג שיש אבן קיסר לחץ כאן >

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן