שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
שיש קיסר צבעים

שיש קיסר צבעים

שיש קיסר צבעים – עיצוב הבית שלנו הוא מלאכה שדרוש לה הרבה מעוף יצירתיות ואומץ. עם זאת יש אנשים רבים שיכולים ליהנות ממנה בקלות כי זו עבודתם היומית וזהו כשרונם- לעצב את הבית לאנשים ולהוציא אותו הכי יפה שניתן ומתאים לצרכים ולאופי שמאפיין את כל דיירי הבית.

גוונים וצבעים אלה בחירות קריטיות בכל מה שקשור לבית, הם יכולים להנחיל אווירה מאוד מסוימת ולהכתיב טון עיצובי. היום יש בכל קטלוג של חברה את מגוון הצבעים, הטקסטורות והדוגמאות של פריט כזה או אחר וניתן יחד ובשיתוף פעולה של המעצב לבחור את הגוון הכי מתאים לכם. זאת ניתן לעשות גם בבחירה חשובה כמו שיש קיסר צבעים, שיש שתבחרו עבור המטבח, האמבטיה או כל חלל אחר בבית.

שיש אבן קיסר צבעים חיפוש אחר הצבע המיוחל

כל קטלוג של גוונים ודוגמאות צבעים יתחיל מהסדרה הכי זולה וימשיך לסדרה היוקרתית ביותר. בקטלוג תוכלו להתרשם ממפרט שלם של כל דוגמה ולקבל אינדיקציה על המחיר שמופיע תחת כל דוגמה. הקטלוג מטרתו לספק את כל המידע והאופציות ללקוח ולמעצב כשהוא בביתו מתלבט בין הגוונים והדוגמאות שיתאימו לחלל, עוד לפני שהוא מגיע לרכוש את מוצר עצמו. הבחירה של הצבע המדויק תהייה לה השפעה מכרעת על כל המשך העיצוב של החלל, לכן חשוב לבצע בחירה מדויקת ונבונה.

גמישות ועמידות מאפיין חשוב

בכל הקשור לצבעים וחיפוי שיש קיסר צבעים, יהיה גם טוב לדעת שכל המוצרים של שיש קיסר הם חזקים ועמידים ובעלי גמישות גדולה, זה בניגוד לכל שאר סוגי השיש הקיימים בשוק. שיש קיסר לא נשבר, נסדק או נחבל בקלות, גם אם מניחים עליו דברים כבדים או חמים במיוחד או אם חותכים עליו מזון וכו'.

התקנה של שיש קיסר

גם התקנת שיש קיסר צבעים, היא פשוטה יחסית. כל חלל שתבחרו להתקין בו את השיש במטבח, באמבטיה ובשירותים, ידרוש זמן עבודה קצר. שיש אבן קיסר מגיעה כיציקה אחת שמורכבת מגידים שמחוזקים בתוך האבן ולכן היא לא ניתנת לשבירה בקלות רבה. זה גם מה שמקנה לה עמידות והרבה חוזק.

אחד הפרטים ההופכים את שיש למטבחים לבעלי אווירה יוקרתית, הוא הפיכתו לנגיש ושמיש לכל צורך, כשה אשר יכול לאחסן באופן נוח, יעיל ופרקטי את כל מה שדרוש לנו לצורך התנהלות נעימה.

< למידע נוסף בנושא שיש קיסר קטלוג לחץ כאן

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן