שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
כל מה שרציתם לדעת על שיש למטבח

כל מה שרציתם לדעת על שיש למטבח

שיש למטבח מעניק יוקרה, חמימות ואסתטיות. השיש בו נשתמש בו למטבח אינו אחיד וכיום ניתן למצוא סוגי שיש שונים החל משיש גרניט, דקטון, ועד סיליסטון. מה ההבדל ביניהם? לא יודעים איזה שיש לבחור – במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מידע מעשי אשר באמצעותו תוכלו לבחור את סוג השיש המתאים לכם.

יתרונות וחסרונות של סוגי השיש:

דקטון

יתרונות – מיוצר בספרד, נחשב לשיש מאד מבוקש על ידי מעצבים ואדריכלים ממקומות שונים ברחבי העולם – רמת אטימות גבוהה, ומעט מאוד נקבוביות, עמידות בפני טמפרטורות גבוהות וחשיפה לשמש, להניח מחבתות וסירים חמים על שיש דקטון מבלי לחשוש כלל!

חסרונות – אחד מחסרונותיו של שיש דקטון הבולטים ביותר הוא מחירו הגבוה, בשל יתרונותיו הרבים, ובשל רמת הביקוש שלו בשוק העולמי והישראלי.

קוריאן

יתרונות – כולל שילוב של מספר חומרי גלם איכותיים כגון תחמוצת אלומיניום, פולימר אקרילי, כאשר השילוב של החומרים יוצר משטח איכותי ועמיד. אטום מפני חדירה של כתמים וחיידקים. כמו כן, נחשב כקל לניקוי וניתן לעיצוב בשלל צורות.

חסרונות – שימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים עשוי ליצור בעיות.

סיליסטון

יתרונות – עמידות בפני שריטות, אטימות בפני חיידקים. כמו כן, האבן מגיעה במבחר צבעים.

אבן קיסר

יתרונות –  אינה מאבדת את הברק, עמידה בפני חיידקים.

חסרונות –  עשוי להיסדק אם מניחים עליו סיר חם.

 

לצפייה בקטלוגשיש למטבח 2022 המפואר של שיש איציק

שיש איציק שיש יוקרה למטבחים דגמי 2021

כיצד תבחרו את השיש?

בחירת שיש למטבח אינה החלטה פשוטה היות וקיימים סוגים שונים של שיש, ולכן הבחירה אינה פשוטה. בבחירת שיש יש להביא בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • גימור: כיום ניתן למצוא דגמים שונים של שיש למטבח, כאשר גימורי האבן אינם זהים. בבחירת שיש למטבח יש להביא בחשבון את הגימור של האבן- האם אתם מעדיפים את האבן במרקם מסוים או חלקה?
  • צבע: כיום ניתן למצוא מבחר רחב של צבעים, כך ניתן לבחור גם צבעים שאינם סטנדרטים במיוחד. יחד עם זאת, יש לזכור כי מטבח אינו משהו שמחליפים כל יום או אחת לתקופה כמו צבע בשיער, ולכן יש לבחור צבעים שיתאימו גם לאחר זמן מה. כך שאם ברצונכם לבחור צבעים נועזים, יש לקחת זאת בחשבון.
  • עובי השיש: עובי השיש אינו קבוע ומשתנה בהתאם לסוג. לכן כדאי לבחון מה מתאים לשיש שלכם.

 לערוך היכרות עם ההיצע הרחב

חברתנו פועלת מזה מספר רב של שנים ומתמחה בייצור מטבחים תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. אנו מבינים את הצורך שלכם לבחור חומרי גלם איכותיים לבניית המטבח, היות ומדובר במקום בו מתרכזת כל המשפחה וכולם ביחד נהנים מארוחה משפחתית. המטבח מהווה מקום מאד מרכזי בשילוב תאורה, כסאות בר, ושיש איכותי כזה שיהיה ניתן להניח עליו סירים חמים למשל, או אביזרים שונים.

חברתנו מתחייבת לספק ללקוחות את המוצרים ברמה גבוהה ובדגש על התאמה אישית לצרכים שלהם. אם אתם נמצאים בשלב בו אתם מחפשים אחר סוג השיש המתאים, כדאי לכם לבחון את סוגי השיש על מנת לאפשר לכם ליהנות מזמן איכות במקום החשוב ביותר בבית. אם אתם מחפשים מטבח איכותי- ברמה גבוהה הוא התשובה עבורכם. רגע לפני הבחירה הסופית- אתם מוזמנים ליהנות משירותי ייעוץ מקצועיים.

 

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן