שיש איציק : שיש למטבח | שיש אבן קיסר | שיש יוקרה למטבחים
סוגי שיש: איזה סוג שיש עדיף לכיור המטבח?

סוגי שיש: איזה סוג שיש עדיף לכיור המטבח?

מגוון נרחב של שיש למטבח מוצע למכירה על ידי חברות ומותגים מגוונים. לא כל שיש מתאים לכל מטבח ועל מנת לבחור בשיש המדויק למידותיכם, עליכם להשקיע מעט מאמץ בהבנת היתרונות והחסרונות של כל אחד מסוגי השיש בו אתם מוצאים עניין ואת אלו שאתם שוקלים לרכוש. בחלק הבא ננסה לעשות לכם סדר בבלגן, לפרט עבורכם את סוגי השיש השונים על יתרונותיהם וחסרונותיהם כך שתדעו איזה מהם לרכוש.

בבואכם לרכוש סוגי שיש למטבח באיכות הגבוהה ביותר, חשוב לקחת בחשבון את עומק הכיורים ואת גובה השיש במטבח – קחו בחשבון שכשאתם עומדים מול הכיור במטבח ו/או השיש, עליכם לעמוד בנוחות ולא להתכופף לשם ביצוע פעולות.

סוגי השיש יתרונות וחסרונות

זה הזמן להכיר את סוגי השיש השונים הקיימים כיום בתחום :

  • שיש אבן קיסר – שיש קיסר הוא המשטח הפופולארי ביותר בישראל. משטחים אלו בנויים מקוורץ'. קוורץ' הוא מינרל מאוד חזק אשר מאפשר לשיש להחזיק מעמד לאורך זמן. יתרונותיו הם מובהקים: לשיש מגוון דגמים ועיצובים – הוא נוח מאוד לעבודה, המחיר מתאים לכל כיס וניתנת עליו אחריות לכל החיים. החסרונות המהותיים של שיש קיסר הם : הוא אינו עמיד לחום והוא רגיש לשריטות
  • שיש דקטון – שיש למטבח אשר עשוי גרניט פורצלן ועל פי רוב נהוג להתקין אותו במטבחי יוקרה. השיש הגיע מספרד ויתרונותיו הוא: קל לניקוי ועמיד לחום והחסרונות שלו הם: המחיר הינו גבוה מאוד והוא שביר.
  • שיש אינפינטי –  יתרונותיו: שיש עמיד ואיכותי, בין היתר לחום לקור ולשריטות. השיש אינו נשחק בקלות והוא מגיע בעיצוב יוקרתי וייחודי. חסרונותיו הוא בעיקר במחיר הגבוה שהוא מוצע למכירה.
  • שיש חברון – שיש טבעי מיוצר מאבן גיר וגם הוא נפוץ מאוד במטבחים. יתרונותיו נעים בין המחיר הנוח לעמידות הגבוהה בתנאי מזג אוויר קיצוניים ובמילים אחרות, השיש מתאים למטבחי חוץ. חסרונותיו הוא די אחיד – אין עיצובים רבים, הוא שביר וקשה מאוד לנקות אותו.

עכשיו כשיש בידיכם מידע אודות מגוון מצומצם מאוד של סוגי שיש הנמכרים לצרכן, אתם יכולים להבין שהחיפוש אחר המידע אינו מסורבל וקל מאוד ללמוד אודות כל אחד מסוגי השיש השונים ובעיקר בנוגע ליתרונותיו וחסרונותיו. ככל ותלמדו יותר על השיש וסגולותיו כך תוכלו ליהנות ממנו היום ולאורך זמן.

היכן נכון לרכוש שיש למטבחים

שיש למטבחים נמכר במקומות רבים ומגוונים אך כדי ליהנות מאיכות גבוהה ורמת גימור גבוהה אף יותר, יש לבחור במקום בעל מוניטין רב כדוגמת שיש איציק בעל ניסיון רב שנים ובעל תודעת שירות גבוהה – כל אלו יאפשרו לכם לקבל תמורה עבור ההשקעה הכספית שהקצתם למטרה. עוד כדאי לבחון את נושא המחיר ולבצע סקר שוק – משטחי שיש למטבח נמכרים במגוון נרחב של מחירים ועל כן חשוב להכיר את החברה שמציע שיש למטבח במחיר הוגן ומשתלם.

לפגישת ייעוץ וקבלת הצעת מחיר

    WhatsApp chat
    דילוג לתוכן